Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

• Total voters
    326
  • Poll closed .

camaro

Registered User
hier word het 500-750 uiteraard met korting eraf. helaas dit jaar geen geld apart gehouden ervoor dus zal de eindejaarsuitkering eraan moeten geloven.
toch nog zat dacht ik zo.

ulftvuurwerk

Registered User
zo, gestemd op €750 tot €1000,
afgelopen jaar voor +- 600 euro gekocht, dit jaar ga ik voor iets meer sier,
kun je trouwens foto's toevoegen aan je reactie?
ik kan alleen een url link toevoegen.
Grtz Jesse.

Daphnee88

Registered User
Ik heb gestemd op €75-€100. Dit jaar wil het financieel niet lukken om meer uit te gaan geven, of ik moet heel veel geluk hebben :hehe!:

white thunder

Registered User
Ik heb gestemd op €75-€100. Dit jaar wil het financieel niet lukken om meer uit te gaan geven, of ik moet heel veel geluk hebben :hehe!:

Het grootste geluk komt uit de kleinste hoekjes:hehe!:,wie weet vult sinterklaas of 't kerstmannetje dat ontstane gaatje wel:happy:(financieele gaatje :hehe!:)Soms loop het net even anders,als je je 't had voorgesteld,toch zijn dr best wat leuke potjes voor te kopen,zodat je toch wat de lucht in kan laten knalluuuuuuh:smiling:

Laatst bewerkt:

Furrier

Registered User
Tot nu toe staat de teller al redelijk hoog, maar wat er staat op mijn verlanglijstje heb ik er gelukkig niet voor betaald. Is een groot verschil met het bedrag wat daadwerkelijk is afgerekend. Beloofd in ieder geval een leuk O&N te worden.

cracker

Registered User
geen idee nog. Kan 300 zijn maar als ik het op mijn heupen krijg ook zo maar 1000. Vrijdag a.s weet ik hoeveel ik heb uitgegeven

nero

Registered User
Ik heb 500-750 maar heb het nog niet 1 jaar sinds 2000 daarbij kunnen houden.
Aangezien ik papa heb mogen worden moet dat natuurlijk extra gevierd worden :)
De jongste freak gaat dat worden :D

cracker

Registered User
trots op mezelf. Maar 320 euro uitgegeven vandaag. En ik heb alles wat ik wilde hebben, inclusief heel oldschool twee dozen weco corsair

blackpowder

Registered User
Ik denk dat mijn budget richting de €300/350 euro ga. En het beslissen met bestellen van diverse producten komt nog. Laten we het er op houden dat ik een redelijke impuls koper ben.

white thunder

Registered User
Ik kom al in de buurt van dat gene, waarop ik stemde,qua belgie aankoop bedrag 940E en Hoakan 123,50.Me bestelling bij rvwh zal ook zoow 300E worden en dan me ritje D nog :hehe!:.ik denk dat ik dit jaar iets over me stem bedrag heen gaat, van 1000 t/m 1500E,een honderdje of 2a3 word het wel.Maar ik kan het lijen :hehe!:,en ik moet wel me dierenriemteken gunstig stemmen, met veel rode snippers, en een hoop kabaal! Om de negatief gestemde invloeden, op de vlucht jagen, met herrie, en een hoop felle kleuren en glinsterende flitsen :happy:.En dat gaat wel goedkomen dit jaar,dr zullen zeker fotoos volgen van het aangeschafte vw met de tijd.

Phantom

Registered User
Zat ik vorig jaar nog bij de laatste optie en zit ik nu bij de bovenste... Het kan hard gaan!
Lijk wel die kerel van de Telfort reclame....

Bovenaan