Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

• Total voters
    326
  • Poll closed .

Gorgel

Registered User
Rond de 500 euro. Meer kan echt niet anders heb ik bonje met vrouwlief.

oh jee... pas wel op he! Als je vrouwen gaat betrekken bij de financien staat je vrouw over 10 jaar met oud en nieuw in d'r Gucci- laarsjes en d'r Mexx-pakje te kijken hoe jij 1 vuurpijl de lucht in mag schieten! LOL

Dim

Product Beheer
Medewerker
Het gaat idd om de lol en de beleving! Weet nog goed hoeveel sfeer en plezier we vroeger hadden toen ik zelf nog niet werkte.

Gorgel

Registered User
Als je budget klein is kun je idd genoeg lol beleven aan het kleine spul. En dan met de jaarwisseling zelf lekker naar het vuurwerk van anderen kijken... zo kom je ook prima aan je trekken!

joeyvanderlee

Registered User
Ja hoop dat dat lukt, maarja moet dan wel vervoer regelen.... mijn ma is geen liefhebber van vuurwerk maar het is mijn geld dus mag er alles mee doen ;)

TheBrut3

Registered User
Momenteel voor 100 euro gekocht, en nog 100 te gaan denk ik. Alles wat tot nu toe gekocht is, is met flinke korting! De waarde van het vuurwerk wat ik nu heb zal ongeveer al 250 euro zijn.

Roykuh25*

Registered User
Rond de €600,- meestal , maarja je weet hoe het gaat de 29ste .. sta je in de winkel zie je nog het een en ander staan , dus ik reken op de €700,- tot €750,- :$

Word ieder jaar weer meeder! :D

!fireworkfreak!

Registered User
Afgelope jaarwisseling me budget geprobeerd te richten op 500/750 euro, toch werd dit al snel 1250/1500 euro.
Dus bij deze zeg ik het maar weer, ga een poging wagen het op 500/750 euro te houden, maar zal toch wel weer ergens anders eindigen ben ik bang

:hehe!:

Bovenaan