Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2012/2013

• Total voters
    326
  • Poll closed .

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zelf denk dat ik in 2012 ongeveer 500 euro gaat besteden. Misschien wat minder als ineens de kosten gaan stijgen. Kans is zeer klein dat het meer wordt, aangezien dan me familie echt gaat flippen. Dus 500 euro, mooi bedrag. Mits mijn camera in de aanbediening is, die ik graag wil hebben, dan wordt t wat ik overhou xD

Als je een klein beetje zoekt dan kan je op deze website samenkoop acties vinden!
Met 500€ koop je dan al snel voor €850 a €900 aan vuurwerk :)

Vuurwerk023

Registered User
Op dit moment tussen de 100-150 euro maar dat zal denk ik wel weer veel meer woorden volgend jaar was het opgelopen tot 250-

white thunder

Registered User
Als je een klein beetje zoekt dan kan je op deze website samenkoop acties vinden!
Met 500€ koop je dan al snel voor €850 a €900 aan vuurwerk :)

Ja wat dat betreft kan je je vw ineens zien verdubbelen, als je even de tijd neemt om naar de akties te kijken cq zoeken, en naar de mogelijkheden om samen te gaan inkopen:hehe!:.En in principe is dat overal onderling af te spreken,zowel hier op het forum of in je eigen familie,kennissen of vriendenkring of met een aantal collegaas:smiling:,En hier zijn al een paar leuke dingen opgang gebracht:hehe!:

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Bedankt voor de tip. Heb weleens van die acties gehoord jap. Alleen, ik kan dit jaar niet verder reizen dan buiten me stad. (Gouda). Dus dat wordt lastig xD

Ischa

Registered User
Dit jaar maximaal 500 euro.
Zoiezo een Immortal Gold, Buurtassortiment XXL en 2 Secret Salutes .
Dus nog +/- 200 euro over om wat leuke cakes uit te zoeken.
Gaan voornamelijk 25 grammers worden en heel mischien de Zena cakebox.
Lijkt mij voldoende voor een leuke avond :smiling:

Eventuele acties natuurlijk niet meegerekend...

edje30

Registered User
Mijn budget € 140 net als vorig jaar alleen krijg ik dit jaar het Buurtassortiment XXL van Rubro gratis.

white thunder

Registered User
Bedankt voor de tip. Heb weleens van die acties gehoord jap. Alleen, ik kan dit jaar niet verder reizen dan buiten me stad. (Gouda). Dus dat wordt lastig xD

Kijk als je echt wil meedoen,en het is in kannen en kruiken zodat de initiatiefnemer alles rond heeft, en de hoogte van het minimale bestelbedrag is duidelijk.En je wil van deze actie me profiteren,kan ik je denk ik wel even een handje toesteken hoor,ik heb me eigen vervoer en woon nietzo ver van gouda,maar laten we het even rustig afwachten eerst:hehe!:.En ook daarbij dat dit ook niet de juiste topic is om daar verder over te denken of praten

Laatst bewerkt:

white thunder

Registered User
Ik zit nu net t topic te lezen over samenkopen,datgene waar Give Me Powder zich hard voor maakt,prachtig initiatief:smiling:En zie een prachtige mededeling staan,alleen wat het afhaal moment zou kunnen gaan worden,vroeg op de 28ste zou voor mij wel is nietzo goed uitkomen:crying:.Want dan sta ik namelijk al aan de hoofdpoort van de Weco fabriek in Eitorf,voor de leuke verrassingsdozen vol vuurwerk die je voor weinig kan kopen:hehe!:.Maar ik blijf het volgen deze ontwikkelingen,alleen word het helpende handje misschien terug getrokken helaas,en moet ik misschien ook zelf dit opgeven:sad: sorrie nu weer ontopic over hoeveel vw je denkt te kopen

Laatst bewerkt:

mstukker

Registered User
Gestemd op 1000-1500.

Hier zijn de kortingen dan al wel vanaf, gezien ik enkel met kartonvoordeel heb kunnen kopen ligt de echte waarde rond de 1800.
verder als dit ga ik niet, vorig jaar iets meer gehad en dat was niet handig voor de relatie :embarrased:

bluebear

Registered User
denk dit jaar een euro of 500 a 600, een stuk minder als vorig jaar maar dat zat er wel in toen ik de beslissing nam op mezelf te gaan wonen.

Bovenaan