myrmidon
Registered User
350-500 aangegeven, maar dat heeft toch eigenlijk weinig zin, zit er altijd weer 200 euro overheen... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Terminator ... arnold schwarzenegger was het volgens mij met ill be back.
Zoals anderen ook al aangaven...
...Soms moet je je prioriteiten anders leggen. Hoe jammer dat ook is, zeker omdat dit maar eens per jaar kan...
Het siervuurwerk laat ik maar aan de buren over, want om met dat budget (met alle respect) een siershow bij elkaar te puzzelen heb ik helemaal geen zin in.
Dus nu & dan stoom afblazen en verder maar met trillende handjes in huis hangen met familie/vrienden. Op zich ook wel weer eens leuk natuurlijk. Normaliter ben ik meer buiten dan binnen. Wat dat betreft zal deze jaarwisseling een veel socialer gezicht krijgen :hehe!:
€750 tot €1000
Maar in mijn lijstje staat nu al voor bijna €1200.
Daar zal toch nog wel een of andere korting vanaf gaan?
niet omdat ze zo duur zijn maar zoveeeeeel mooisssssssikkuhh dan ook maar teller staat op 800 en wil dat ook zo houden maar als ik net als vorig jaar naar de demo van de rijswijksevuurwerkhal ben geweest dan loopt het heeeeel snel op???
Verleden jaar dacht ik aan 300 euro, werd uiteindelijk (grotendeels ook gratis), bijna 2 tot 3x zoveel.
Dit jaar besteed ik denk ik 300 euro. Dit is exclusief de knuffeldraak van Breeschoten.
Jaa hoor tog nog wat leuke dingen vandaag in t bunkertje gekocht:hehe!:T kriebelende gevoel gaat nu tog wel wat ernstige vormen aannemen:surprised:Is niet egt opzienbarend qua hoeveelheid aan euroos maar tog:happy:Voor 110 euro gekocht en weer leuk extraatje mee gekregen van zo 60 euro dus teller staat nu tog al op 500 belgie qua winkelwaarde:happy:En dan dalijk duitsland nog maar zit nog niet aan het gene wat ik stemde tussen de 500 en 750:tounge:Want zit nu dus qua kosten op 380:happy:En vind dat ook wel mooi zo:hehe!:wat belgie betreft:smiling: