Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2011/2012

Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk in 2011/2012

• €15 of minder

Stemmen: 5 1,4%
  • €15 tot €25

Stemmen: 0 0,0%
  • €25 tot €50

Stemmen: 3 0,9%
  • €50 tot €75

Stemmen: 7 2,0%
  • €75 tot €100

Stemmen: 8 2,3%
  • €100 tot €150

Stemmen: 19 5,5%
  • €150 tot €250

Stemmen: 40 11,6%
  • €250 tot €350

Stemmen: 45 13,0%
  • €350 tot €500

Stemmen: 51 14,7%
  • €500 tot €750

Stemmen: 50 14,5%
  • €750 tot €1000

Stemmen: 43 12,4%
  • €1000 tot €1500

Stemmen: 38 11,0%
  • €1500 tot €2000

Stemmen: 15 4,3%
  • €2000 tot €2500

Stemmen: 2 0,6%
  • Ik geef meer dan €2500 uit

Stemmen: 20 5,8%

• Total voters
    346

Dreissen

Registered User
Hey allemaal,

Natuurlijk ook dit jaar weer het "Hoeveel euro uitgeven aan vuurwerk" topic.
Langzaam maar zeker begint de maand december toch weer in zich te komen, dat betekend, sinterklaar, kerst en natuurlijk oud en nieuw!
Ook dit jaar kan iedereen weer aangeven in de poll hoeveel hij/zij dit jaar gaat besteden aan vuurwerk.
Een comment is natuurlijk altijd welkom, en laten we er weer een gezellig topic van maken.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vorig jaar hebben 502 mensen laten weten hoeveel euro zij gingen besteden aan vuurwerk.
De meeste leden (74 stemmen - 14.74%) gaf vorig jaar tussen de €350 en €500 uit aan vuurwerk.
70 leden (13.94%) gaven tussen de €150 en €250 uit en 65 leden (12.95%) hadden tussen de €250 en €350 te besteden.

Groetjes,

Quadriffis

Registered User
Na een duur jaar met o.a. een rondreis in China, Huwelijk en Huwelijksreis kan ik het niet laten om ook nog een mooi beetje vuurwerk aan te schaffen. Om het een beetje te kunnen verantwoorden blijf ik met mn budget altijd tussen de €350,- en €500,-. Gelukkig is daar nog altijd genoeg leuks voor te koop maar het wordt zoals ieder jaar weer flink puzzelen!!!

Lijstjes stress is nog niet echt toegeslagen, ben wel volop aan het kijken naar de nieuwe producten die online zijn gekomen.

Reinier22

Registered User
Zal voor mij dit jaar ook tussen de 350 en 500 euro zijn.
Ik hoop binnekort met mijn eerste lijstjes te komen:smiling:

Duppie79

Registered User
Ieder jaar weer teveel. Voor een extraatje moet ik misschien maar een folder wijkje beginnen, dmv VW folders uitdelen...

Fire-Freak

Registered User
Ik mag 200 euro uitgeven, maar met alle acties die er tegenwoordig zijn (waaronder de bon van Vuurwerk4all) kom ik toch wel rond de 350 euro aan vuurwerk uit. Moet op zich wel lukken denk :hehe!:

Bastiaan91

Registered User
Zal tussen de 750 en 1000 euro zitten! Eigenlijk te veel maarja als je op site's blijft kijken en elke keer weer iets anders leuks ziet, O dat kan er ook nog wel bij!!....

k0ennn

Registered User
ik zal toch wel ruim boven de 2500 uitkomen, tot nu toe is er al voor meer besteld en uitgegeven :D.

rond de 3000-3500 zal het worden

Moontan

Moderator
Medewerker
Als je minder te besteden hebt dan het vorige jaar wil niet zeggen dat het minder leuk wordt.
De avond/nacht duurt alleen iets korter.
Door gewijzigde prive omstandigheden is mijn budget dit jaar ook kleiner, ga het anders besteden, minder dure potten, maar ik zal evengoed een hele leuke avond hebben.

gietjo

Registered User
Ik kan en ga het nog niet zeggen. Heb al wel het 1 en ander besteld, maar heb geen idee waar het zal eindigen. Er zijn grenzen.
maarja, waar ligt de grens? Ik zal mezelf (en anders m'n vrouw) in de hand moeten houden.

We gaan het meemaken. Ik kom hier later dus op terug.

olaf81

Registered User
Ik weet het nog niet maar ik schat rond de 300 tot 500 euro komend oud&nieuw.
In tegenstelling tot andere jaren ga ik dit keer voor de grotere opvallende cakes.

Richardus

Registered User
Ik ga proberen het qua cakes (geen tot nauwelijks pijlen dit jaar) op 200euro te houden, de helft van vorig jaar. Heb het geld gewoon niet (er voor over) dit jaar (vorige jaren teveel uitgegeven...onrealistisch qua inkomen) dus ga selectief zijn om een leuk klein showtje met dikke cakes te hebben. Er komt nog wel wat klein spul bij (fonteintjes, novelties, paar single shots en fluitpijlen) dus kom dan op 250euro uit, hoop ik...

Laatst bewerkt:

stef

Member
Als ik paatje scheitgeld had wist ik t wel.
Maar ik heb een ex die me helemaal leeg trekt, dus zal t ook ff met minder moeten doen.
Normaal is t wel 2000 en een beetje meer.
Dit jaar gaan we natuurlijk ook los, des te mooier de uitdaging om met minder ook iets moois neer te zetten.
Het lijstje is er al kan ik je zeggen, BRRRRRRRRRRRRR.
Probleem hier in NL is dat als je lekker los wil gaan, en dan heb ik het alleen over een finale, dat je al snel wat meer potten tegelijk moet laten gaan.
En dat hakt er nu eenmaal in met die prijsen van vandaag de dag.
Gelukkig heb ik nog wat reserves die ik aan kan boren, maar knallen zal ik............
Groetjes Giron

Bovenaan