Ik zit wederom op 150 euro dit jaar. Nadeel van thuiswonen hé, je ouders hebben daar nog wat over te zeggen.
Mja dat dachten die van mij ook :nuts:
Totdat ik oud genoeg was om zelf te mogen kopen, toen heb ik ze ook tussendoor nooit verteld hoeveel ik ging kopen. En toen ik het opgehaald had zaten ze te kijken van oooh.. het ziet er wel mooi uit allemaal... maar wat kost dat nou allemaal? Zei ik van, wacht nou maar tot je het tijdens O&N gezien hebt. En ze vonden het inderdaad erg mooi, mooier dan de jaren ervoor. En toen later nog wel verteld hoeveel het nou precies was, maar ze accepteerden het. Ook omdat ik normaal ookal niet zo veel uitgeef maar ik werk wel een paar dagen in de week, dus ze zijn het er mee eens (of nouja.. iig niet oneens) dat ik dit dan doe.
Maarja, het ene huishouden is het andere niet.
Vorig jaar had ik iets in de richting van 500+ euro, zal het dit jaar ook wel weer worden maar dan vooral meer 500grammers. Maar ook het kleine prut om leuke doorlont dingetjes te maken. Ik denk ook maar zo, ik heb nog niet een echte baan, en het geld dat ik nu heb is wel aardig maar als ik later echt ga werken dan verdien ik dat in een paar maanden weer, dus het maakt niet zo veel uit wat ik er mee doe.