Hoeveel doden gaan er vallen dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

king of thunder

Registered User
M.b.t. de negatieve berichtgeving - vooral in de Telegraaf - door Mr.P.v.Vollenhove vraag ik mij ten eerste af of er meer dan gemiddeld doden dit jaar zullen vallen ? Idioten genoeg in dit land immers ! Ten tweede wordt er bij alle vuurwerkongelukken dan ook geregistreerd of het gebruikte product legaal zo niet illegaal was ? Maar ja vorig jaar 2 en in 2000 natuurlijk een flink aantal door SE Fireworks , maar ik denk dat het minder dan 5 zal blijken en 3 om specifiek te zijn. Er zal vast wel iemand boven een poolse mortier gaan hangen met zijn dronken kop om te kijken waarom hij het niet doet. :surprised:

Hou het gezellig en veilig !!!

TheBrut3

Registered User
Laten we het erop houden dat het vaak onkunde is van de gebruiker, dan wel niet in combinatie met alcohol. Onder onkunde versta ik ook geknutsel en dom gedrag door hersenloze. En dan heb ik het niet over de doden, maar over de vuurwerk ongelukken in het algemeen.

En laten we het er met z'n alle op houden: Er komen meer mensen om in het verkeer, dan door vuurwerk.

hengelovuurwerk

Registered User
Laten we het erop houden dat het vaak onkunde is van de gebruiker, dan wel niet in combinatie met alcohol. Onder onkunde versta ik ook geknutsel en dom gedrag door hersenloze. En dan heb ik het niet over de doden, maar over de vuurwerk ongelukken in het algemeen.

En laten we het er met z'n alle op houden: Er komen meer mensen om in het verkeer, dan door vuurwerk.

Is natuurlijk een argument van niks. Het verkeerd speelt zich 365 dagen per jaar af en is bovendien noodzakelijk.

Ik hoop van harte dat iedereen zich normaal weet te gedragen dit jaar, zonder dodelijke ongelukken. Want uiteindelijk is toch het gedrag van (onder invloed zijnde) mensen de oorzaak.

wit1704

Registered User
idd.
Die berichtgeving is altijd zo ongenuanceerd he.

Er vallen idd velen doden in zo'n jaar he, wegens allerlei zaken, verkeer, thuis ongelukjes,ouderdom etc. etc.
Waarom dan dat vergroot glas boven op 31 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan