Hoe werd je wakker op oudjaarsdag 2011?

Eric S

Registered User
Mijn jaarlijks terugkerende nachtmerrie gehad, dat je wakker word op 1 januarie en de oudjaarsdag en nacht hebt overslapen.
Vreemd genoeg heb ik die droom al 4 jaar.

Achtung!

Registered User
ik werd wakker net als alle mannen!
PISSEN!
Daarna gedoucht
mn kleren aangedaan mn projectjes nagelopen en toen mn tas in pakken en ontbijten
echter toen ik op de klok keek was het 7:30 -,-

Dus ongeduldig de laatste 2,5 uurtjes zitten tv-kijken

Nu ben ik effe klaar...
Over een uurske ben ik weer activia!

Girandola

Registered User
Erg kl*ten, het was namelijk om half 5 en kreeg daarna de slaap nog maar amper te pakken. Ik begin het te vernemen nu, maar we houden uiteraard vol!

Guillermo

Registered User
Elk jaar weer word ik te vroeg wakker, terwijl ik normaal gesproken niet wakker te krijgen ben...
Normaal niet zo erg, want kan ik zo weer slapen, niet gelukt de 31ste :p dan maar dr uit om half 9

Galaxis

Registered User
31-12-2011

De wekker had ik gezet om 9 uur in de ochtend , mijn maat en zwager zouden er rond kwart voor 10 zijn voor het 10 uur project. Echter ging om half 9 de telefoon al dat mijn zwager voor de deur stond. Afijn , maar wakker geworden , aangekleed , visite binnen gelaten en een bakkie koffie gezet. Wat gegeten , voor zover dat dat ging van de zenuwen .

Toen was het zover , 10uur......

Sweet Laker

Registered User
Geen idee hoe ik wakker werd, gebeurd bij mij altijd automatisch (tenzij ik om een of andere simpele reden -lees werk- de wekker moet zetten :D )

Bovenaan