heeft ook iemand een idee of de knal en het effect een beetje redelijk is?
M Marienusz Registered User 26 december 2009 #1 heeft ook iemand een idee of de knal en het effect een beetje redelijk is?
Z@P Registered User 26 december 2009 #3 Het ziet er uit als een bonbridge feestvuurwerk pijl, als dat zo is niet echt spectaculair. 3 kleine boeketjes achterelkaar.
Het ziet er uit als een bonbridge feestvuurwerk pijl, als dat zo is niet echt spectaculair. 3 kleine boeketjes achterelkaar.
M Markie Registered User 26 december 2009 #4 michel0911 zei: Waar heb je ze gehaald ? Klik om te vergroten... Denkte gij dat hij om de prijs gaat vragen als hij ze al gehaald heeft?
michel0911 zei: Waar heb je ze gehaald ? Klik om te vergroten... Denkte gij dat hij om de prijs gaat vragen als hij ze al gehaald heeft?
M Marienusz Registered User 26 december 2009 #5 ik heb gezocht, het lijkt op een bonbridge pijl, maar volgensmij is het er geeneen
M michel0911 Registered User 26 december 2009 #6 Markie zei: Denkte gij dat hij om de prijs gaat vragen als hij ze al gehaald heeft? Klik om te vergroten... Ja, ik kwam er zelf ook achter dat het een beetje domme vraag was...:smile1:
Markie zei: Denkte gij dat hij om de prijs gaat vragen als hij ze al gehaald heeft? Klik om te vergroten... Ja, ik kwam er zelf ook achter dat het een beetje domme vraag was...:smile1:
elmo FPM Moderator 26 december 2009 #7 Is een pijl uit het Cobra Rocket Ass. Pakket kost 58,50 http://www.alpeco.be
M Marienusz Registered User 26 december 2009 #8 elmo zei: Is een pijl uit het Cobra Rocket Ass. Pakket kost 58,50 http://www.alpeco.be Klik om te vergroten... thx maat! iemand een idee of deze een beetje redelijk zijn, ook de knal? aangezien het alpeco kwaliteit is verwacht ik er dus wel wat van
elmo zei: Is een pijl uit het Cobra Rocket Ass. Pakket kost 58,50 http://www.alpeco.be Klik om te vergroten... thx maat! iemand een idee of deze een beetje redelijk zijn, ook de knal? aangezien het alpeco kwaliteit is verwacht ik er dus wel wat van
vonk FPM Moderator Medewerker 26 december 2009 #9 Marienusz zei: thx maat! iemand een idee of deze een beetje redelijk zijn, ook de knal? aangezien het alpeco kwaliteit is verwacht ik er dus wel wat van Klik om te vergroten... Sorry dat ik het moet zeggen maar ik zou er maar niet al teveel van verwachten. De pijlen bij Alpeco zijn al een paar jaar niet geweldig.
Marienusz zei: thx maat! iemand een idee of deze een beetje redelijk zijn, ook de knal? aangezien het alpeco kwaliteit is verwacht ik er dus wel wat van Klik om te vergroten... Sorry dat ik het moet zeggen maar ik zou er maar niet al teveel van verwachten. De pijlen bij Alpeco zijn al een paar jaar niet geweldig.
B bridge Bronzen Member 27 december 2009 #10 Is idd een feestvuurwerk pijl van Bonbridge. Is van uiterst slechte kwaliteit. Stiekum in de vooravond afsteken en snel naar binnen gaan voordat iemand je betrapt met dit stuk bagger.
Is idd een feestvuurwerk pijl van Bonbridge. Is van uiterst slechte kwaliteit. Stiekum in de vooravond afsteken en snel naar binnen gaan voordat iemand je betrapt met dit stuk bagger.