Yes lekkere foto's !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.

Man. Deze... Die kan zo in de folder zeg maar.Ondertussen kom ik net binnen van mijn eerste echte pretpark tripje. Toverland en Efteling zou ik bijna als 'normaal' willen beschouwen. Dit keer een reisje naar de Panne om de nieuwste Belgische achtbaan te bewonderen. Een uniek stukje staal aangezien van dit type (Mack - Extreme spinning coaster) er maar 2 op de wereld staan. Een prachtige samenwerking tussen Plopsaland & Tomorrowland.
Bekijk bijlage 11922
Wanneer gaan we?!Man. Deze... Die kan zo in de folder zeg maar.
En wat een baan is die "Ride To Happiness" geworden zeg. Die roll aan het begin.... WOW! Ja. Deze staat hoog op mijn lijstje van nog mee te pikken coasters.
Hoe was ie in actie?![]()
Bedankt voor je compliment! Als je een lijntje bij Plopsa hebt laat ze me dan maar even mailenMan. Deze... Die kan zo in de folder zeg maar.
En wat een baan is die "Ride To Happiness" geworden zeg. Die roll aan het begin.... WOW! Ja. Deze staat hoog op mijn lijstje van nog mee te pikken coasters.
Hoe was ie in actie?![]()
So dan... Dat zou ik wel zien zitten ja.Wanneer gaan we?!
Alle coasterfreaks verzamelen!![]()
Helaas heb ik geen lijntjes die kant uit (of naar welk ander park dan ook), ik ben alleen maar fan.Bedankt voor je compliment! Als je een lijntje bij Plopsa hebt laat ze me dan maar even mailen
Ride to happiness is echt een FANTASTISCHE baan. Die roll uit het station zit vol hangtime en zeker als je achteruit rolt. De vrije spin maakt de rit onvoorspelbaar maar 1 ding is zeker. Er zitten genoeg G-krachten op deze baan en véél ejector en floater airtime. De baan komt bij mij binnen in de top 3 waarvan het Taron net niet verslaat.
Bij bovenstaande reactie van Schuim wil ik me graag aanmelden. Ik ga mee![]()