Archief Hobbits

KoenL

Registered User
111_Lesli_Spooky_Hobbits_label_2012_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Hobbits[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Spooky[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]111 [/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 2,49[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td]2,25[/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]9 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]48/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Assortiment van 4 vreemde wezens, afwisselend groene en rode kleuren met crackling effect.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 16/11/2015[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Laatst bewerkt:

Cameo

Registered User
En voor wie zich het afvraagt: inderdaad een Happiness kloon. Ik vond 'm best leuk, alleen relatief duur. (4x Happiness kostte hier een euro). Ik zal eens kijken of ik 'm netjes op film heb staan.

Groetjes,
Cameo

Tony

Administrator
Medewerker
Is die misschien beter dan de huidige Happiness ?
Dat zou namelijk helemaal geweldig zijn..

Laatst bewerkt door een moderator:

Thom_vuurwerk

Registered User
Is die misschien beter dan de huidige Happiness ?
Dat zou namelijk helemaal geweldig zijn..
Deze zijn idd beter dan de huidige Hapiness.
De uitwerking is wel ietsjes anders.
Eerst een fluit gevolgd door een gekleurde crackling mine van 2-3 meter hoog!:embarrest:

Cameo

Registered User
Even mijn belofte nakomen. Ik heb 'm diverse malen op film staan, maar in geen van de gevallen komt ie goed in beeld. Maar voor een indruk is de volgende clip misschien wel aardig. (excuus dat ik voor het beeld langs paradeer tijdens de finale :embarrest:)

Hobbits (Lesli 2006)

Groetjes,
Cameo

KruitFreak

Registered User
Hij lijkt inderdaad wat feller dan de huidige happiness potjes. Volgens mij is de fluittoon een stuk luider en is de finale ook wat explosiever.

KruitFreak

Registered User
Bij Lesli staan ze nu in het overzicht bij Cat 1 vuurwerk en het artikelnr is ook gelijk gebleven. Geen idee of er aanpassingen zijn gedaan.

fonteinenfreak

Registered User
De Hobbits 2013 (de gele) zijn minder goed dan de 2012 versie. De mijn kwam 2-3 meter hoog, nu is dat nog maar een meter ofzo. Ze zijn nu even goed/slecht als de gemiddelde happiness. Ook had ik weigeraars, waar geen mijn uitkwam. Er zit ook minder kruit in (9 gram pst voor de 2012 versie, 22 gram voor 4 stuks voor de 2013 versie, dat is 5.5 gram pst). Ondanks dat ze nu onder de 7 gram zitten zijn ze nog steeds cat.2.

Jammer dat ze na 1 jaar het product alweer verpesten (of soms zelfs na 0 jaar al, ik zie wel vaker verschillen tussen de demoversie en de retail versie!).

Laatst bewerkt:
Bovenaan