Hiversum 5 mei 2006

Tony

Administrator
Medewerker
Zo ik ben ook weer terug op het nest. Was een zeer leuke show met mooi flowerbeds. Ze hadden de snelheid die ze moesten hebben en mooie kleuren combinaties. Inderdaad waren de water bengalen zeer leuk. Ik heb deze soort ook gezien bij een show van CBF in Sint Niklaas ( Belgie ). Zeer leuk zonder groot te zijn. Ik heb wat fotos genomen en die staan in het Hilversum album. Het filmpje van deze show zal morgen online komen.

Op deze foto zie je op de achtergrond 2 flowerbeds in fan shape schieten en op de voorgrond zie je de rode bengalen en een aantal van deze bengalen die uit elkaar klappen naar crackling crysanthum.
Hilversum_Azuma_2006_89_.jpg

Hilversum_Azuma_2006_90_.jpg

Hilversum_Azuma_2006_63_.jpg

Hilversum_Azuma_2006_61_.jpg

Hilversum_Azuma_2006_24_.jpg

Hilversum_Azuma_2006_15_.jpg

Hilversum_Azuma_2006_44_.jpg

Hilversum_Azuma_2006_81_.jpg

Laatst bewerkt:

Son-T

Registered User
Ook ik ben weer terug van een lange leerzame dag.
Bent te moe om verslag te doen maar hier ff wat fotos.
Morgen zal ik de rest van me fotos in het hilversum album gooien en zal ik een klein verslag geven van me dag.nu ga ik lekker naar me bed.:p
De fotos:
Hilversum_5-4-2006_58_.JPG

Hilversum_5-4-2006_115_.JPG

Hilversum_5-4-2006_126_.JPG

Hilversum_5-4-2006_135_.JPG

Hilversum_5-4-2006_170_.JPG

Hilversum_5-4-2006_182_.JPG

OH ja..kijk eens naar de laatse foto??????? jaja salutes hehe:p

Greets Sont.

Laatst bewerkt door een moderator:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
was vannacht pas om 2 uur thuis en had geen zin om er foto's op te zetten.
Dus al vast een kort verslagje van mij ,
Ik heb de show heel anders mogen aanschouwen als de rest. Ik ben net als vorrig jaar achter in het schietveld blijven staan , aan de kant van de finale.
Maar wat maak je daar een geweld mee. de bommentjes vliegen letterlijk voor je neus omhoog.
Toen als eerste de water bengalen werden afgevuurd , wat hoorde ik een gegil van dat publiek, geweldig hoor, dat hadden ze ff niet verwacht.

Wat er op de heuvels gebeurde heb ik haast niet kennen zien.
Ik heb puur alleen het middenstuk gezien , en heb daar natuurlijk ook wat foto's van gemaakt met een iets langere sluitertyd.
Ik zal dar zo wat foto's van neer zetten.
maar moet ze eerst even uitzoeken. :w

Ojaa de rede dat er na de finale wat bommen nog werd geschoten is , dat anders de over gebleven bommen. na de show naar Duitsland moeten worden vervoerd.
En dit was gewoon de beste en goedkoopste oplossing.
scheelt weer een ritje naar duitsland heen en terug

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Gaaf Vinnie deze foto,s van zo dichtbij heb ik ze nog nooit gezien.
Blitz man, bedankt.
Deze bewaar ik.

Mattenfreak

Registered User
Vinnie zei:
Ojaa de rede dat er na de finale wat bommen nog werd geschoten is , dat anders de over gebleven bommen. na de show naar Duitsland moeten worden vervoerd.
En dit was gewoon de beste en goedkoopste oplossing.
scheelt weer een ritje naar duitsland heen en terug

Ja, dat is een goed reden, maar waardoor was het niet direct geschoten dan? Constructiefoutje o.i.d.?

Toffe foto's trouwens, ziet er goed uit vanaf die kant.

-Theshadow-

Registered User
Bommen die in de mortier zijn blijven zitten worden weleens na de show afgevuurd, aangezien er maar een transportvergunning voor 1 dag is bijvoorbeeld moet het anders weer naar de bunker in Duitsland. Alles opmaken scheelt dus papierwerk en een reis heen en weer naar de bunker.

Son-T

Registered User
Ik heb niet op de afsteekplaats mogen blijven,dus ben ik lekker naar de overkant gegaan met wat anderen ,om daar het vuurwerk te mogen aanschouwen.

MIjn eerste indruk was dat er mooi consumenten vuurwerk werd geschoten met mooie kleuren en aparte dingen die ik nog niet gezien had.

Allereerst waren het de waterbengalen die me even lieten schrikken van het geweld waarmee ze op het water werden gelanceerd.
De uitwerking met drijvend bengaals vuur (soort rode drijfkaarsjes)wat later als crackling peony's uit me kaar spatte op het water deed inderdaad het publiek verbazen , en hoorde je om je heen de oh's en ah's:) .Was een Toppertje.

Ook het rood wit en blauw vuurwerk was iets wat ik nog niet zo vaak heb gezien.(speciaal voor de bevrijdingsdag?)

Flowerbeds met een tempo zo snel en mooi , ook daar was ik verbaasd over. Vond het zeer goed en mooi vuurwerk.

Ringen gecombineerd met chrysanten en peony was ook een mooi gezicht.

Ik vond het een zeer geslaagd vuurwerk ,mede ook omdat de lokatie schitterend is voor een mooi vuurwerkspel.

DAt het aan het eind niet zo lekker liep ,was een minpuntje .
Maar dat mocht de pret voor mij in ieder geval niet drukken.

En net wat vinnie al zei.....beter de bommetjes loslaten dan meenemen naar Duitsland :eek: :p

De fotos die ik er vandaag heb opgezet staan in de het hilversum allbum van de binnenlandse shows.....voor de luie mensen .....KLIK HIER

:w Sont

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Allereerst waren het de waterbengalen die me even lieten schrikken van het geweld waarmee ze op het water werden gelanceerd.
De uitwerking met drijvend bengaals vuur (soort rode drijfkaarsjes)wat later als crackling peony's uit me kaar spatte op het water deed inderdaad het publiek verbazen , en hoorde je om je heen de oh's en ah's:) .Was een Toppertje.

De fotos die ik er vandaag heb opgezet staan in de het hilversum allbum van de binnenlandse shows.....voor de luie mensen .....KLIK HIER

:w Sont

Mooi commentaar Sont. En supermooie foto,s man. Ze zijn erg geslaagd vind ik.

Laatst bewerkt door een moderator:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ook ik mocht erbij zijn gister en moet zeggen dat het echt een leuke en leerzame dag is geworden met een hoop freaks, en een hoop mooi/kwalitatief goed vuurwerk.

mooie shells en flowerbed,s en natuurlijk de waterbengalen.

hieronder nog wat foto,s van de opbouw.

hilversum_2006_001.jpg

hilversum_2006.jpg

hilversum_2006_107.jpg

hilversum_2006_136.jpg

hilversum_2006_056.jpg

Laatst bewerkt:

Blue Lagoon

Registered User
Heel veel mensen hebben hun reactie al gegeven, maar ik wil de mijne ook even plaatsen..

ik ben na hilversum gegaan omdat ik goede verhalen erover had gehoord, en natuurlijk vele foto's heb gezien van de jaren ervoor.

daar aangekomen zag ik de locatie in het echt en het zag er allemaal erg leuk uit aan het water, ook de afstand leek niet zo heel erg groot? De water bengalen waren nieuw voor me en waren erg leuk, vooral toen deze ontplofte stond iedereen zo van :eek:

Verders leuke show, mooie blokken werden er gebruikt, en mooie shells ( mooi felle kleuren )
Ook de salutes klonken lekker, kan iemand me vertellen van wat voor merk deze blokken waren? ik vond ze erg goed

conclusie, erggg leuke show, en zeker de moeite waard om na toe te gaan. top!!

Denendo

Registered User
Blue Lagoon zei:
Ook de salutes klonken lekker, kan iemand me vertellen van wat voor merk deze blokken waren?

Voor zover bij mij bekend waren dit de 100 schots spring thunder flowerbeds van BKV (Champion)

Groetjes

Denendo

Son-T

Registered User
Ik heb wat foto's van de opbouw in het Hilversum 2006 album gezet.
KLIK HIER voor het album.:w

Hier even 2 fotos voor de liefhebbers:p
Herschaalde_kopie_van_Hilversum_5-4-2006_10_.jpg

Herschaalde_kopie_van_Hilversum_5-4-2006_15_.jpg

Sont

Denendo

Registered User
Namens Azuma Fireworks en Pyro Design & Events willen wij toch een aantal mensen bedanken ;

Vinnie
Titan
Sont
Oz
T-Sec
René
Vonk

Bedankt voor jullie goede inzet en tot de volgende show !! :w

Bovenaan