Hiversum 5 mei 2006

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
nog mensen intresse in de fallas 2006 dubbel dvd ??
zojaa dan nemen wij er wel een paar mee.

joosti

Registered User
Vinnie zei:

Ruile voor een paar blikjes san miquel......of een flesje aqua Valencia...handje contantje kan ook altijd nog hoor:p

Stefanfreak

Registered User
Vinnie zei:

Ik heb vorige week deze dvd besteld en betaald bij Tony. Ik weet niet of jullie deze morgen mee kunnen nemen? Tenzij deze al verzonden is!!! ;)

remio

Registered User
ik en de vrouw komen ook maar eens kijken in hilversum! is er een beeyje parkeergelegenheid in de buurt?

gr remio

kruitsnuiver

Registered User
remio zei:
ik en de vrouw komen ook maar eens kijken in hilversum! is er een beeyje parkeergelegenheid in de buurt?

gr remio

er is in de buurt wel wat parkeer gelegenheid ( in straatjes etc )

veel plezier allemaal daar, en ik ben er volgend jaar zeker bij:p

Kruitsnuiver,.

mickeyzegtboem

Registered User
remio zei:

gr remio

je kan daar wel parkeren, maar probeer aan de andere kant van het spoor te parkeren, anders kan het nog wel eens heeeeel lang duren om hilversum uit te komen, de hele bende staat tot een half uurtje na de show wel vast;)

ik probeer zelf de auto kwijt te raken op het sportpark.

ik ben trouwens aanwezig met nog 2 man (lees vrouwen), kan nog gezellig worden....:+

Tony

Administrator
Medewerker
Ik hoorde net van Sont dat er zo een 30 salutes in de finale worden geschoten.
ALs ik er straks ben zal ik een kort verslag schrijven in het forum.

:w

Mattenfreak

Registered User
Oke, dan hebben we dus in ieder geval een finale met salutes, dat is al een pluspunt. :)

Parkeren is wel mogelijk inderdaad, maar beste is hem zo ver mogelijk te parkeren en inderdaad aan de andere kant van het spoor. Zit daar geloof ik een Texaco, aan de overkant zijn veel straatjes waar je sowieso netjes kunt parkeren en waar je ook weer goed weg kan komen na afloop. Op het Sportpark is ook wel plek als je op tijd komt, maar of je dan zo goed weg kunt komen.... ;)

Tony

Administrator
Medewerker
live vanuit Hilversum

De opbouw ziet er goed. Er staan veel flowerbeds van klein naar groot. ik ben benieuwd naar de effecten want de flowerbeds die we eerder van GT hebben gexien waren verassend.

Ook staan er mooie series bommen en een aardige finale. Ze gebruiken voor het eerst watershells die een fakkel effect heeft en daarna als crysanthum uit elkaar klapt.

tot vanavond allemaal.

Moontan

Moderator
Medewerker
Tony zei:
live vanuit Hilversum

De opbouw ziet er goed. Er staan veel flowerbeds van klein naar groot. ik ben benieuwd naar de effecten want de flowerbeds die we eerder van GT hebben gexien waren verassend.

Ook staan er mooie series bommen en een aardige finale. Ze gebruiken voor het eerst watershells die een fakkel effect heeft en daarna als crysanthum uit elkaar klapt.

tot vanavond allemaal.

Ben al weer een uurtje terug van de show. Is wel handig als je slechts 5 minuten woont van de plaats van bestemming.
Er was ontzettend veel publiek aanwezig. De show duurde 15 minuten.
Prachtig mooi vuurwerk was. Heel veel mooie effecten.
Ik hoop dat iemand het gefilmd heeft zodat we het nog eens terug kunnen zien.
Alleen het einde was warrig. Ik vermoed dat er wat aan de hand was. Zeker weten doe ik het niet.
Maar het mag de pret niet drukken. Al met al zeer tevreden.

Stefanfreak

Registered User
Mooie foto's Vuurwerkfreak. Ben nu zo'n half uurtje thuis. Eerst natuurlijk de show gekeken, met inderdaad een 'vage finale'. Verder was het een topshow!!!

Ook leuk om eens bijna alle mod's ala administrators en enkele freaks te ontmoeten. Ik heb al enkele foto's voorbij zien komen die Tony even aan het bekijken was...

@Vuurwerkfreakz, Zijn de gevulde koeken al op???

ps. Ik heb gelukkig die man niet meer gezien die beweerde dat hij vuurwerkshows had gezien van meer dan 2 uur continu door:)
Tjeetje, overdrijven is een vak, maar shows van 2 uur lang... ja hoor!!!

Jordi

Registered User
Zo, ook weer thuis.. Leuk vuurwerk gezien, aparte dingen die waterbengalen zeg!

Verder veel bekende mensen gezien en gesproken.

@Stefanfreak
Die man komt al 2 jaar naar ons toe met zulke verhalen, geloof dat ie ook nog met iemand van de crew gesproken heeft vandaag. Aparte vent :p

Mattenfreak

Registered User
De show was wel netjes. Vond hem al beter dan de afgelopen 2/3 jaar en ze hadden zeer mooie dingen erbij zitten zeg. De waterbengalen waren zeer apart, maar echt leuk en goede hoeveelheid het water op geschoten. Shells waren mooi, niet erg spectaculair ofzo, wel leuke hoeveelheden moet ik zeggen. Was erg te spreken over de blokken, het is helaas "altijd" zo dat blokken niet gelijk schieten, maar was hier soms nog een beetje opvulling als er eentje doorging in de pauzes. De blokken waren erg goed, mooie effecten (ook paar Z-shape ) en per 3 geschoten wat toch een breed en goed gevulde lucht gaf. Was 1 blok van fan-shape in het midden, die pompte alles eruit op een tempo zeg, niet normaal, heel vet, maar weet nou niet of dat precies de bedoeling was.
De knal-effecten, zowel blokken als shells, waren wel erg lekker. Begin knalde zeer goed, maar ook tussendoor en aan het "einde" nog even een flinke hoeveelheid de lucht in. (of waren het weer clusters van patronen?)

Nadeel vond ik zeker wel die pauzes, maar het ergste was dat er na de eigenlijke show toch nog flink wat werd ontstoken wat is blijven staan. Jammer, is toch iets waar je ook de toeschouwers van hoorde balen en neem aan dat de vuurwerkers dat zelf ook deden. Ben benieuwd wat de oorzaak hiervan was, was toch behoorlijk wat, wat is blijven staan.

Voor de rest gezellig staan praten met wat freaks en anderen ook nog wel zien staan daar.

Al met al een leuke show en toch beter dan afgelopen paar jaren, jammer van de pauzes en het einde, maar kan gebeuren, volgend jaar toch zeker weer!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Jordi zei:
Zo, ook weer thuis.. Leuk vuurwerk gezien, aparte dingen die waterbengalen zeg!

Verder veel bekende mensen gezien en gesproken.

@Stefanfreak
Die man komt al 2 jaar naar ons toe met zulke verhalen, geloof dat ie ook nog met iemand van de crew gesproken heeft vandaag. Aparte vent :p

dat was met mij, erg sterke verhalen die vent haha. ga nu lekker me mandje opzoeken ben naar de klote.
morgen een verslag met foto,s!

Bovenaan