Archief Hindoe rol

FPM ProductBOT

Registered User
577_Wolff_overig_Hindoe_Rol_label_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Hindoe rol[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]577[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 27,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]450 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Hele harde knallers snel achter elkaar.
Met een kruitgewicht van 450 gram, en tijdsduur van 50 seconden.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

MichelAngelo

Registered User
De eerste keer dat ik deze een jaar of 5-6 geleden hoorde vroeg ik aan m'n neef wat dat was. Hij had hem verderop neergelegd zonder dat ik het had gezien. Dacht niet direct aan een legale mat. Was echt verrassend goed.

Bovenaan