Hindo Rol

bavaria

Registered User
Ze zijn overal nog te verkrijgen hoor.
Ertbrand in Kapelle krijgt dit jaar ook een 3.000 Hindoerol
Zena heeft ook nog de 3.000 in het assortiment, en heeft dit jaar zelfs de 4.000 schots erbij. En bij Salon Roger in Maaseik zijn ze ook nog verkrijgbaar maar heten ze 'thousand cracker'.

Harry Loots (baarle hertog) verkoopt ze niet meer omdat hij hindo rollen van Bonbridge verkocht (en Bonbrige hindo rollen mogen dus alleen met kvk verkocht worden)

Bij Zena/Orginal staat op de doos van de Hindo 4.000 "red cracker", hij is drie dubbel gelaagd.

relluh

Registered User
Het lijkt wel dat de knallers van de hindo 4000 "red cracker" een stuk kleiner zijn dan die van de hindo 3000 die zena ook verkoopt

henksjoy

Registered User
maar dat neemt niet weg dat de hindo 4000 van zena/original hetzelfde effect heeft.
deze gaat in een behoorlijk tempo zoals een hindo moet gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:

Anthony_bomb.

Registered User
De hindoerollen 1.000 bij Alpeco zijn nu weer zonder kvk te krijgen. Dus mensen zonder kvk, sla uw slag!

Trouwens, weet iemand of Alpeco dit jaar de Hindoe 3.000 binnen krijgt? Heb deze wel zien staan, maar het prijskaartje was omgedraaid (lees; rol uitverkocht) Maar of ie nog binnen komt weet ik niet, kan iemand dit bevestigen?

Tony

Administrator
Medewerker
De hindoerollen 1.000 bij Alpeco zijn nu weer zonder kvk te krijgen. Dus mensen zonder kvk, sla uw slag!

Trouwens, weet iemand of Alpeco dit jaar de Hindoe 3.000 binnen krijgt? Heb deze wel zien staan, maar het prijskaartje was omgedraaid (lees; rol uitverkocht) Maar of ie nog binnen komt weet ik niet, kan iemand dit bevestigen?

Als je daar toch was waarom heb je het dan niet gelijk gevraagd ?

xavier

Registered User
Alpeco heeft vandaag een nummer gekregen voor de hindoe 3000.
Deze zijn nog niet voorradig. Zij moeten nog verscheept worden vanuit China.

looneytunie

Registered User
Alpeco heeft vandaag een nummer gekregen voor de hindoe 3000.
Deze zijn nog niet voorradig. Zij moeten nog verscheept worden vanuit China.

betekent dat dat deze nu ook zonder kvk te koop zijn ?
en waarom zijn die hindo rollen nu ineens wel goedgekeurd voor zonder kvk :O
wel beter :)

P

poziloc

Guest
Omdat ze opnieuw zijn getest, waar dus uitkwam dat ze nu zonder kvk verkocht mogen worden.

Rambo007

Registered User
ik las al eerder dan dat die rotjes van de hindo 4000 van zena kleiner zijn als die van de hindo 3000....Is er per rotje ook een verschil in kruitinhoud???

Want de hindo 4000 is ook maar 7 euros duurder als de 3000 als ik me niet vergis.

Groeten !

Anthony_bomb.

Registered User
Ik meen dat de 4.000 van Zena ook dubbelgelaagd is.
Dus het tempo ligt hoger.
Maar of de rotjes per stuk meer kruit bevatten weet ik helaas niet.

Anthony_bomb.

Registered User
Daar zit naar mijn idee haast geen verschil in.
Wel heb ik eens een filmpje gezien van een Hindoe 3.000 van Zena waarbij het tempo heel laag was(maar dit zal waarschijnlijk aan de natte grond hebben gelegen want die was erg nat op het filmpje)
In tegenstelling tot Bonbridge Hindoerollen waarbij ik tot nu toe tevreden over was.

Dit jaar ga ik zowel die Van Zena proberen, als de Hindoe van Alpeco.. kan ik mooi vergelijken.

Salon Roger heeft ook Hindoerollen, de 1.000 shots. Deze heb ik dit jaar ook gekocht alleen ik heb geen idee of de kwaliteit goed is. Maar heb er wel vertrouwen in.

gr ant

Bovenaan