Hilversum

martino

Registered User
Als we alle technische en praktische punten van kritiek even achterwege laten durf ik te zeggen dat er hier best een aardig showtje is weggezet. Een aantal mooie producten gezien zoals de mines en sommige single shots. Ook een aantal fluiters waren lekker om te horen. Er is zeker vooruitgang geboekt tov eerdere edities.

Chrissie81

Registered User
Zo is dat Tijntje, gewoon een lekker showtje gezien gisteren. Goed weer, dik kwartier de lucht vol, mooie mines en single shots. Prima vermaakt.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ben hier bij geweest gisteravond en zeker geen spijt van gehad.
Genoeg single-shots vaak in korte sequences gebruikt, mooie bommetjes voor 2,5" en consumentenvuurwerk goed toegepast (geen overkill). Leuke goed gevulde pyromusical!

Om 22.30 liep men nog druk rond op het veld, dus daarom begon het vuurwerk 20 minuten later. Misschien dat daarom een post links op de heuvel wegviel.
Ook waren de timings niet altijd superstrak (pre-fire iets te kort) en stond de muziek in het begin erg slecht afgesteld (werd wel beter naarmate de show vorderde)

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik heb gisteren ook een leuke show gezien. Vele malen beter verzorgd dan de vorige edities.
Je kon dit keer ook van een echte show spreken, met leuke thema,s en goede muziek.
De al eerder genoemde mines (in diverse kleuren) en single shots waren spectaculair.
De twintig minuten vertraging was de enige smet op de geslaagde avond

PyroGuy

Registered User
Klopt, jammer van de vertraging, maar als dat een betere shop oplevert wacht ik met plezier.
Veel freaks en een goede sfeer dus dan is even wachten niet zo'n probleem.

kingmokum

Banned
Eindelijk, na een paar jaar heb ik weer eens kunnen genieten van het 5 mei vuurwerk in hilversum.
Tails en mines werden op gegeven moment wel iets te, het gaf een super effect op die locatie maar een beetje afwisseling kan geen kwaad.

Daarnaast vond ik het wederom jammer dat er niet een lekker beukende salute finale was.

smilli

FPM Filmer
Stukken beter dan afgelopen jaren, hier en daar wat schoonheidsfoutjes maar over het algemeen toch goed gedaan.
Een pyromusical is gewoon heel lastig met consumenten vuurwerk en ik vind dat ze hier vrij goed op hebben ingespeeld.

Jie

Registered User
Leuke show zo op video, live moet het nog beter zijn geweest. Al een tijdje geen interesse in Hilversum gehad, wellicht maar weer eens live meepakken.

Bovenaan