Gepubliceerd op 5 mei 2012 door berend1959
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel devinio,voor de moeite om deze show te filmen en bedankt voor het plaatsen,ik heb met plezier naar deze show zitten kijken.
Wellicht wat scherp verwoord mijnerzijds, maar het frustreerd me zo enorm dat er op deze locatie zoveel mogelijk is, en dat er als een blind paard hier geschoten word... erg jammer....
Denk dat dit voor velen van ons geldt Mickey. Veel van ons (waaronder ik zelf ) hebben daar jaren op rij gestaan en zien en weten de potentie van deze locatie.
Het is dus eeuwig zondag dat er een onervaren schietster staat. Misschien moet de mevrouw zich beter laten voorlichten?
Ik mag toch wel aannemen dat dit gebeurd is nadat zij vorig jaar haar grote en lange tekst met uitlegen haar telefoonnummer er onder heeft gezet.
Of zou er echt niemand gebeld hebben?
Stef, ik mag toch hopen dat er niet gebeld is door iemand van de site.
Als certificaathouder word er toch wel van je verwacht dat je jezelf en je team kan reflecteren wat er goed is, en waar het echt mis is gelopen.
Natuurlijk staat het vrij om anderen naar hun mening te polsen, maar als een show de mist ingaat moet je de oorzaak en de oplossing toch echt in het team zoeken, en niet bij buitenstaanders.