Hilversum

stef

Member
15 MEI zitten de heren van VWC bij Bombers om de tafel om het nieuws (wat Evelien via VWC naar buiten wil brengen) aan te horen.
We wachten met spanning af.
Stef

Zie hier: BRON

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
15 MEI zitten de heren van VWC bij Bombers om de tafel om het nieuws (wat Evelien via VWC naar buiten wil brengen) aan te horen.
We wachten met spanning af.
Stef

Zie hier: BRON

Ik heb dat totaal gemist. Als ik het goed begrijp komt er binnenkort dus 'nieuws' van Bombers?

Dim

Product Beheer
Medewerker
Nee van Marijn (Witte Tentenverhuur). Bombers zou los daarvan moeten zijn. Ben wel benieuwd waar Marijn mee gaat komen.

stef

Member
Ik heb dat totaal gemist. Als ik het goed begrijp komt er binnenkort dus 'nieuws' van Bombers?
Dat heb je goed gelezen.

Hier maar meteen ff een windplaatje er in gezet voor zaterdag 5 mei 2012.

Windkracht.jpg

Noord 3, dat is dus erg gunstig voor de filmers en fotomakers.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Hopenlijk revancheert Bombers Vuurwerk zich voor de show van vorig jaar zodat we een leuke show van 15 tot 20 minuten te zien krijgen. Tot vanavond allemaal

tronetti

Registered User
Nou, eigenlijk toch wel weer benieuwd waar ze dit jaar mee aankomen, gezien het 'spektakel' van vorig jaar.
Maar helaas zal ik bevrijdingsdag wel weer op Sicilië moeten vieren.:crying:

Gelukkig kennen ze daar geen "Broedseizoen".

Vuurwerk023

Registered User
Ik ga dit jaar ook weer naar de show toe ben erg benieuwd wat het dit jaar gaat worden, ga ook filmen dus de films volgen nog.

britain

Registered User
Ik had er vanavond een beetje hard hoofd in na alle negatieve reacties van vorig jaar....maar ik vond het echt fantastisch!

Wat een heerlijk show zeg, echt genoten! Vooral het einde: puur genieten!

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik heb ook een hele leuke show gezien vanavond. Veel beter en veel meer een show dan vorig jaar.
Begin was wel wat lafjes met blokjes, maar naarmate de show vorderde kwam er meer tempo, creativiteit en kwaliteit in de show.
Tussendoor leuke thema,s zoals falling leaves, hummers, screamers.
En de finale was zeer heftig met een mix van blokken,shells en een ongelooflijke hoeveelheid salutes.Publiek was duidelijk tevredener dan vorig jaar.

Bovenaan