Hilversum

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Vorig jaar overgeslagen maar dit jaar weer present.

Tot morgen.

Belooft een beste show te worden.

remio

Registered User
ik hoop ook dat t weer vanavond wat beter is, ga niet in de regen staan wachten:weird:

Pyrodad

Registered User
Ik rij er ieder jaar vanuit Epe naar toe, heerlijk relaxed, superlocatie en altijd een mooie show!

Son-T

Registered User
Ik zou niet weten waarom niet . De wind is nog niet te sterk en dat beetje regen wat er valt is niet een reden om het niet door te laten gaan .:blink1:

Bizzle

Registered User
Zoo weer terug vanuit Hilversum !
Was weer een leuke show daar , jammer van de regen.
Komt ook altijd een hoop volk op af en vind het een mooie locatie.
Hoop dat iemand het ook gefilmd heeft.

Daan

Registered User
Jah, ben ook benieuwt naar de movie'

En als het kan in .mp4 formaat elders te downloaden?

Kan ik hem even op me mobieltje gooien en aan die maat van me laten zien die dus 80km verderop is gebleven i.v.m. de regen, en die ik waarschijnlijk as,weekend wel weer zie ofzo'

MvG,
PoGoGeK

Laatst bewerkt door een moderator:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zo ben ook weer thuis vanuit een nat Hilversum.

Over de show,

Deze begon heel goed, mooie thema's en erg goede (nieuwe) produkten. Waarbij de blokken er goed uitsprongen kwa felheid en snelheid, toppers zijn het.

Helaas na een aantal minuten viel het me op dat 1 post (rechtsboven) niet zo veel meer deed en dit werd meer naarmate de show doorging.
Hierdoor werd het totaal plaatje wat minder.

Ondanks dat er 1 post niet lekker meewerkte wel een goede show gezien met top produkten.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Jaja, Ik stond op 400 meter afstand aan de Athene. Ik kwam net aanscheuren toen er ringbommetjes de lucht in gingen.
4 a 5 minuten te laat gok ik, maar desalniettemin een erg mooi showtje gezien voor NL begrippen.

22.02: Vive la Fete afgelopen op bevrijdingsfestival Utrecht.
22.17: Tram naar Nieuwegein (2 halte's)
22.22: Weg bij Transferium Westraven
ff het gas erop, vuurwerk is wel een kleine boete waard..
22.34: aankomst arenapark 2, Athene

Op afstand, maar flinke klappen hoor (maximaal 3"???)
Veel goud, mooie mines, en veel tegelijk.
Singleshots gingen niet helemaal lekker, maar ach, het hoeft niet allemaal op Ricasa niveau te zijn natuurlijk.

Het was het racen meer dan waard in elk geval. Volgend jaar weer!

oh ja, tijdens Vive la Fete waren we al tot op onze anus natgeregend, dus een beetje regen extra kon de pret echt niet drukken.

Hartelijk dank voor deze goede tip!

M'n vluchtroute is al uitgestippeld. tram naar Utrecht Transferium. Met 150 km/h naar Hilversum toe en parkeren bij de school!
Ik laat weten of ik het heb gehaald.

groeten, Jos

Laatst bewerkt:

gandalf

Registered User
Persoonlijk vond ik het een zeer nette show met wat schoonheidsfoutjes maar het zou mij niet verbazen als dit door de regen zou zijn gekomen. Ik heb ook hele leuke effecten voorbij zien komen, vooral de o/shapes, crossettes blokken, girondolas, de ´watereffecten´ waar op een hele verassende wijze tail´s uit kwamen, de soms verschrikkelijke mooie en/of felle mines en de salutes natuurlijk waren mijn favorieten!
Een topshowtje voor een show van maximaal 3 inch.
Azuma en iedereen die eraan heeft meegeholpen bedankt!

Patrick

Registered User
Nette show gezien. Door de regen wellicht niet helemaal goed gegaan.. Met de plu in de hand getracht te filmen. Was echter erg lastig, want ondanks dat kwamen er nog spetters op de lens terecht, waardoor ik constant moest wissen, lastig met één hand. Zal vanavond eens kijken wat er bruikbaar is.

mickeyzegtboem

Registered User
Geweldig dat je toch geprobeerd hebt te filmen afcajax, ik had de cam ook bij me, maar heb hem ivm de regen lekker in de tas gelaten.

Maar nu toch iemand die wat beelden heeft, kicke!

Bovenaan