Hilversum

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
5 mei 2009 Vuurwerk te Hilversum

Plaats : Hilversum
Provincie : Noord Holland
Adres : Laapersveld, 1213 VB Hilversum
wie : Azuma fireworks
Aanvang : 22.30 uur
max.kaliber : 3 inch

Het vuurwerk ligt 50 meter van station Hilversum sportpark af.
naast het trein station.

joosti

Registered User
Al meerdere jaren een mooie show, TOP lokatie.
Voor mij persoonlijk de oppenings show van het vuurwerk seizoen,ook dit jaar zeker weer aanwezig.

remio

Registered User
in beginpost staat 2008:idea:

topshow elk jaar weer, heerlijke opbouw, blokken, shells, salutes en mooie afstand. AANRADER!!!!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
in beginpost staat 2008:idea:

topshow elk jaar weer, heerlijke opbouw, blokken, shells, salutes en mooie afstand. AANRADER!!!!

aangepast , had namelijk een copy gemaakt van de startpost van 2008.
bedankt voor het doorgeven.

von urk

Registered User
Ben hier, net als voorgaande jaren absoluut weer van de partij! Hilversum is een supershow die je echt niet mag missen!
Ben in de veronderstelling dat Azuma er ook dit jaar weer een spektakel van gaat maken!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Hier gaat ik ook bij zijn.
Wordt lekker racen.

Eerst bevrijdingsfestival in Utrecht met: Vive la Fete meepakken tot 21.45, en dan racen naar H'sum om op tijd te zijn voor het vuurwerk.
Jihaa!

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Hier gaat ik ook bij zijn.
Wordt lekker racen.

Eerst bevrijdingsfestival in Utrecht met: Vive la Fete meepakken tot 21.45, en dan racen naar H'sum om op tijd te zijn voor het vuurwerk.
Jihaa!

Houd er wel rekening mee dat het hier behoorlijk druk is rond om het laapersveld, het beste kan je nog parkeren op het terrein van de school aan de andere zijde van het spoor (Link), hier was vorig jaar genoeg parkeerplaats en de hekken naar dit parkeerterrein stonden gewoon open. Ben benieuwd of het je het in die korte tijd haalt.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Hartelijk dank voor deze goede tip!

M'n vluchtroute is al uitgestippeld. tram naar Utrecht Transferium. Met 150 km/h naar Hilversum toe en parkeren bij de school!
Ik laat weten of ik het heb gehaald.

groeten, Jos

Houd er wel rekening mee dat het hier behoorlijk druk is rond om het laapersveld, het beste kan je nog parkeren op het terrein van de school aan de andere zijde van het spoor (Link), hier was vorig jaar genoeg parkeerplaats en de hekken naar dit parkeerterrein stonden gewoon open. Ben benieuwd of het je het in die korte tijd haalt.

Tony

Administrator
Medewerker
Ook aanwezig, gaat freakpyromaniacs ook weer helpen met het opbouwen van de show?

Nee, Freakpyromaniacs werkt niet mee aan deze show.
Wel zullen er een aantal van de crew en members deze show gaan bekijken.

Patrick

Registered User
Jeetje ik was van plan hier morgen eens een kijkje te nemen, alleen zien de weersvoorspellingen er nou niet bepaald rooskleurig uit :wondering:

Dreek

Registered User
Denk dat je in de war bent met een andere show, deze was vorig niet op muziek, is volgens mij 1 keer met muziek geschoten een jaar of 4 geleden.

bouwknaller

Registered User
Goeie show,Azuma zet hier elk jaar een top show neer.
Tempo is goed,goede salutes,voor elke vuurwerkliefhebber is het zeker een aanrader.

Bovenaan