Hilversum

ifeelfine

Registered User
krachtig
een mooie volle lucht..

zo kan er weer even tegen, kan (bijna) geen show in nl tegenop tegen zo veel bruut geweld. het zal aan de locatie liggen maar de salute's gaan hier wel dusdanig hard dat ik er bijna bang van zo worden (bijna dus)

dieter

Registered User
Het zit er weer op.........

Mensen Hilversum zit er weer op....Namens het team van Azuma Fireworks ( Jaco Dieter Bob en uiteraard ook Aat de directeur ) wil ik een ieder die deze dag geholpen heeft bedanken voor hun positieve inzet. Mede door jullie inzet is het vuurwerk een succes geworden. Ik hoop jullie snel weer op een vuurwerk te mogen begroeten...( even geen namen genoemd want ik ben bang dat ik er een vergeet )

Laatst bewerkt:

ruben_3

Registered User
Hey jeko bedankt man! top foto geworden:D Voor de rest... Het was weer super gezellig en wat een TOP show!!!!

Stefanfreak

Registered User
IMGP5217.jpg

Goh, mooie foto. Vooral die 3 personen die daar in het midden staan (Mijn pa, Remi-Pyro en ik)

Het was voor mij ook een super show met eindelijk is een keer fatsoenlijker vuurwerk in Nederland.

Hele leuke ideeen gezien met de fonteinen, bengalen, kaarsen enz. Zo zie je toch maar dat klein rustig vuurwerk soms heel groots kan uitpakken. En dat was wel te merken aan het publiek. Ook leuke saluutjes voorbij zien en horen komen.

Mooi gedaan heren helpers van deze show en volgend jaar natuurlijk weer met een meet en greet van véle freaks.

remio

Registered User
Hey jeko bedankt man! top foto geworden:D Voor de rest... Het was weer super gezellig en wat een TOP show!!!!

hey ruben, heb ik je nou nog gemist(amazed)

was een erg lekker showtje hoor, super lekkere salutes zeg en mooi afgewisseld. was weer gezellig en volgend jaar weer! zelfs de dames hadden het naar hun zin haha:nuts:

groetjes remio

ruben_3

Registered User
hey ruben, heb ik je nou nog gemist(amazed)

was een erg lekker showtje hoor, super lekkere salutes zeg en mooi afgewisseld. was weer gezellig en volgend jaar weer! zelfs de dames hadden het naar hun zin haha:nuts:

groetjes remio

man man man volgende keer moeten we elkaar even pm-e hoor. We lopen elkaar werkelijk ALTIJD mis!!:weird:

op naar duseldorf:idea:

Laatst bewerkt door een moderator:

roelz

Registered User
Hilversum was een topper, thx aan het adres van de opbouwers van Azuma voor de gelegenheid om wat pics te schieten. En ja hoor, ik raakte (G.V.D.) met m'n maat 46 weer een elektrische kabel, sorry.. :embarrest: De water bengalen waren de topper van de show als je het mij vraagt, de hand gestookte salute's aan het begin van de show brachten de stemming er goed in. :nuts:
Moontan nog bedankt voor de gele rakkers.. :blink1:

Moontan

Moderator
Medewerker
Bedankt Koen voor de prachtige foto,s
Als rasechte Hilversummer ben ik hier uiteraard heel blij mee en trots op.

Moontan

Moderator
Medewerker
Ik raad een ieder aan deze film te bekijken.
HIj is niet alleen top, maar kent ook nog een verrassende opname in het begin.

Bovenaan