Zo he....
Ook weer terug van een hele gezellige avond.
Om 20.00 uur bij Moontan afgespreoken waarna we al lopend richting lapersveld zouden gaan.
Een paar blikjes bier mee en wat peuken, daar moeten we de tijd wel mee zien te overbruggen. (2.30 uur)
eenmaal aan gekomen ff bij praten met de freaks van FPM en VWC.
TOPPIE !!!
Titan en RN.Bakker even de hand geschud en ff met Jie staan kleppen.
Stevan freak gesproken en ff een handje omhoog naar Remio.
Wat was die vervelende man nou toch steeds die zich zo op dringde tussen alle gesprekken door, pffff werd er gek van.
en ik geloof dat Fred ook een beetje gek van hem werdt!
Elek jaar weer dat zelfde verhaal over 20 jaar geleden en komt t wel goed als ze met 24 volt staan te schieten, en hun die nu schieten hebben scheveningen gewonnen.
Gelukkig was ik gauw van hem af door te zeggen dat hij beter zijn huiswerk moet voorberijden.
Ennyway, Mattefreak alias Mike gezien met zijn vrouwtje, Ruben, de jongens van crazy fireworks, biertje, vuurwerkfreaks enz enz.
Helaas niet met idereen gesproken maar gezellig was het zeker.
De show kan ik omschrijven als kort en vol.
Over het geheel gezien was het een bonte show, veel effecten door elkaar en als verassings effect de mine's aan de waterkant. TOP !!!
Vooral de halfe piony's viel mij erg op.
Wat me ook op viel is dat er dit jaar veel salutes tijdens de gehel show bij geschoten werden.
Daar hou ik zelf wel van.
de zink pillen... Toppie, ik blijf ze super vinden.
Mooi bommen met Troubilions gezien en mooie candels.
Velle en heldere kleuren viel mij het meest op.
Jammer dat er geen thema's waren, maar in mijn ogen voor Hilversum geen tekortkoming.
Nogmaals het was een volle en bonte show die snel geschoten werd met een mooie gouden finale.
Ik heb in ieder geval genoten.
En met mij nog zoveel meer !
Mannen van fpm, ook jullie bedankt voor jullie inzet.
Na afloop nog ff een bietje gedronken bij Fred (moontan) en toen naar huis.
Tot 5-5-2009.
Giron