Hilversum

befresh

Registered User
oke, mensen. bedankt. ik ga ervan uit dat het behoorlijk druk kan zijn. ik wil graag vanaf statief schieten. is dat mogenlijk zonder dat ie omver gelopen wordt door toeschouwers.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
oke, mensen. bedankt. ik ga ervan uit dat het behoorlijk druk kan zijn. ik wil graag vanaf statief schieten. is dat mogenlijk zonder dat ie omver gelopen wordt door toeschouwers.

Ja hoor dat is wel mogelijk, er staat daar een arsenaal aan statieven.

Zorg gewoon dat je op tijd bent voor een goed plekje en zoals altijd moet je je statief wel goed in de gaten houden.

Tony

Administrator
Medewerker
Wij zullen mee helpen aan de show en dus zijn we ook aanwezig. Misschien tot 5 Mei...:bigsmile:

michel0911

Registered User
ik ben ook zeker van de partij, vorig jaar was ik voor het eerst gegaan met mijn meisie en het was echt helemaal top, kan niks anders zeggen.

ik was er klein half uurtje voor aanvang en er waren nog zat prachtige plekkies bij het water...ik had wel begrepen dat het vorig jaar een stukkie drukker was dan voorgaande jaren....

tntcaraudio

Registered User
ik zal ook afreizen naar hilversum samen met me vrouwtje.

nu is het zo dat we graag willen een goed filmpje willen maken van deze show, maar totaal de ervaring ontbreekt om het goed te filmen heb ik gemerkt na het terugzien van me filmpje van Almere.

zijn er veel freaks aanwezig met film verstand???

zo ja zou 1 van jullie mij wat extra text en uitleg en evt tips willen geven aldaar zodat ik betere filmpjes kan maken? ik zou jullie heel dankbaar zijn.

welke tijd kan ik daar het beste zijn???

mvg micha en winanda

ps wij zullen alle 2 Original fireworks shirt's dragen daar

wij (proberen te:laugh::laugh:) filmen met een JVC GRD 815e

Patrick

Registered User
Had er heel graag een keer heen gewild, zeker nu ik vlakbij op het mediapark werk. Hoorde de afgelopen keren goede dingen over deze show. Maar goed m'n vriendin heeft die avond nu dus partneravond voor het zwangerschapszwemmen :suspicious:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Had er heel graag een keer heen gewild, zeker nu ik vlakbij op het mediapark werk. Hoorde de afgelopen keren goede dingen over deze show. Maar goed m'n vriendin heeft die avond nu dus partneravond voor het zwangerschapszwemmen :suspicious:

HAhahahhaha moet ik toch wel erg om lachen, lekker met die dikken buiken het zwembad onveilig maken.

Veel plezier :toung:

Wij gaan wel vuurwerk kijken!

Tony

Administrator
Medewerker
ik zal ook afreizen naar hilversum samen met me vrouwtje.

nu is het zo dat we graag willen een goed filmpje willen maken van deze show, maar totaal de ervaring ontbreekt om het goed te filmen heb ik gemerkt na het terugzien van me filmpje van Almere.

zijn er veel freaks aanwezig met film verstand???

zo ja zou 1 van jullie mij wat extra text en uitleg en evt tips willen geven aldaar zodat ik betere filmpjes kan maken? ik zou jullie heel dankbaar zijn.

welke tijd kan ik daar het beste zijn???

mvg micha en winanda

ps wij zullen alle 2 Original fireworks shirt's dragen daar

wij (proberen te:laugh::laugh:) filmen met een JVC GRD 815e

Als je daar op tijd bent zie je genoeg mensen met statieven staan. Ik denk dat als je het even aan 1 van die jongens vraagt dat ze je wel even willen helpen. Maar doet dit niet 5 minuten voor de show want dan zijn ze zenuwachtig hehe.

Belangrijkste is om je focus op manual te zetten en dan oneindig! Voor de rest zal het testen zijn wat voor jou cam het beste is.

killerdome

Registered User
m'n neef zat gister met mij in de auto te praten om naar de mac te gaan :D
maar toen zat ik later te denken we zouden dan ook wel naar die sh0w kunnen gaan. dusss ben ik er waarschijnlijk ook:D:idea:

Poziloc

FPM Hangouderen
Verklaar je is nader? je zou naar de Mac gaan...Mac Donalds neem ik aan....je komt uit Zeewolde en je gaat naar Hilversum om de show te gaan bekijken....ik snap het niet zo::weird:

Monsterking

Registered User
Ik ben er ook,bij Hilversum ben ik met Moontan, Chainthunder1, Alexy en Mattenfreak maar er zullen vast nog wel meer zijn.

Ik heb er echt heel veel zin in :D

Laatst bewerkt:

pyroteam

Registered User
iedereen veel succes vandaag in hilversum zal er dit jaar jammer genoeg niet bij zijn schiet in loosdrecht maak er wat moois van

Bovenaan