Hilversum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moontan

Moderator
Medewerker
Heel veel succes met de opbouw en met de show zelf.
Ik zal er ook zijn maar dan als toeschouwer.!!
Ben benieuwd wat we vanavond voorgeschoteld krijgen.
En of we net als vorig jaar getuige mogen zijn van het verrassingselement.
(net als vorig jaar met die geweldig mooie bengalen)

:cool:

Denendo

Registered User
Voor mij was het een halve dag opbouwen, wegens omstandigheden moest ik helaas huiswaarts..:cry:
Hierbij wil ik wel even de mensen die nog aan het bouwen zijn héél véél succes wensen voor vanavond...mannen maak er iets moois van !

Denendo

remio

Registered User
dat is zeer zeker gelukt! de show was bijna helemaal perfect naar mijn idee. erg mooie bommen en goed opgebouwd!

heerlijke salutefinale, waarin dr wel een paar meer mochten hoor:cheesy:

heb genoten en was erg gezellig!

gr remio

Moontan

Moderator
Medewerker
De show in Hilversum was weer schitterend vanavond. Heb erg genoten van het spektakel.
Mooi opgebouwd. Vanaf begin tot eind heel veel (dark) salute,s. Wat ik ook erg mooi vond waren de fanshaped roman candles. Heel veel blokken/shells met multicolour peony,s waar bij de kleuren geel en lila/paars erg mooi en helder waren. Ook een aantal mooie gouden tails.
De finale was een spektakel met veel bont.
En net als vorig jaar waren de waterbengalen te zien. Twee maal zelfs.
Aan het begin van de show en tegen het eind van de show.

Mooi werk heren van Azuma. Puike show.
:blink1: :blink1:

Blue Lagoon

Registered User
Wij zijn ook weer terug van de vuurwerkshow in Hilversum.

mijn complimenten aan Azuma, dit is voor mijn gevoel één van de beste shows in nederland. Niet zomaar wat weggeschoten maar echt iets moois in elkaar gezet, het publiek vind het ook geweldig ( naar mijn gevoel was het veeeel drukker als vorig jaar )

Heb veel leuke dingen voorbij zien komen.
volgend jaar zeker weer :)

hier een aantal fototjes:

hilversum01.JPG

hilversum02.JPG

hilversum03.JPG

hilversum04.JPG

Moontan

Moderator
Medewerker
Complimenten voor de mooie foto,s Blue Lagoon.
Vooral foto nr. 3 maakt grote indruk op mij. Mooie impressie man.
:blink1: :blink1:

Laatst bewerkt:

Bassiefireworks

Registered User
Het was inderdaad een top show! en wat was het druk zeg, pff.
en zoals velen zullen zeggen: de salute's waren heerlijk!:toung: :cool:
Volgend jaar zowiezo weer!

ruben_3

Registered User
Wat een vette show was dit!!! En al helemaal voor nl begrippen! Zeker de moeite waard om volgend jaar weer te gaan.

Het duurde lekker lang en van het begin tot het eind heb ik zitten genieten. mooie bommen en de opbouw was ook zeker goed gedaan. leuk dat er gebruik is gemaakt van de heuveltjes aan beide kanten. Dit zorgde voor een mooie opvulling van het geheel. Ik heb niks negatiefs aan te merken op deze show. In 1 woord fantastisch!! goed werk AZUMA!!

Jordi

Registered User
Zo, ook al fftjes terug van de leuke show in Hilversum.

Hierbij een gedeelte van mijn foto's.

Hilversum_050507_33.jpg

Hilversum_050507_28.jpg

Hilversum_050507_8.jpg

Hilversum_050507_2.jpg

Meer foto's van deze show zijn hier te vinden.

von urk

Registered User
Stuk voor stuk allemaal knappe foto's mensen!
Ik was er zelf dit jaar ook voor het eerst bij na al die goede berichten die ik hier op dit forum had gelezen.
Wat een toplocatie zeg! En wat een vuurwerk! De show duurde lekker lang met mooi en heldere kleuren vuurwerk. In één woord toppie, en een pluim voor de opbouwers en schieter(s) van deze show.

dieter

Registered User
Goede morgen jongens,

Via deze weg wil ik even een ieder die aan de show heeft gewerkt bedanken voor zijn inzet.
Heellaas moest Denis om 14.00 uur weer naar huis want de kleine zat op hem te wachten maar toch bedankt voor de komst.

Vanaf 09.30 uur gisteren ochtend hebben we met ze allen aan deze geweldige show gewerkt, en waren lekker om 19.30 uur klaar met bouwen.
Geen stress geen amtenaren om ons heen alleen in de ochtend even een korte controle van VROM en Prov NH lekker door kunnen gaan met ze allen.
Daarna lekker met ze allen aan de Chinees en relext wachten tot 22.30 uur.

Verder heb ik begrepen dat het experiment met het opnemen in Dolby 5.1 ook gelukt is en we wachten met spanning af naar het eindresultaat alvast bedankt Stef en zijn collega.

Jaco, Jaco B., Bob, Donald, Vinnie, Vonk, Theo, Rene, Peter, Andy, Stef en collega nogmaals bedankt voor jullie inzet ook namens Aat Boeschoten van Azuma Vuurwerk.

Beekje

Registered User
Mijn complimenten voor Azuma! Het was een zeer mooie show, er werd genruikt gemaakt van zeer mooie effecten en goed helder bommen. De lokatie blijft hierbij gewoon top en je ziet het met de jaren drukker worden. Azuma heeft goed gewerkt met thema's en zo tussendoor het publiek de tijd te geven om te aplaudiseren:cool: Dat doet de mannen van de opbouw gewoon kippenvel geven denk ik:nuts:

Hier wat foto's. En Azuma keep up the good work!

Groetjes

Hilversum20071.JPG

Hilversum20072.JPG

Hilversum20073.JPG

Hilversum20074.JPG

Hilversum20075.JPG

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Mooie foto's allemaal mede freaks, ik ben echt onder indruk.
Dat er gelukkig nog goede en mooie shows worden geschoten in Nederland.

Ik weet zeker, dat ik volgend jaar, ook richting Hilversum ga rijden.
Ik heb wat gemist, zie ik.

Moontan

Moderator
Medewerker
Bijzonder goede film heb je neergezet Vinnie. Complimenten voor de kwaliteit van de beelden en de snelheid van het plaatsen van deze film.
Ik vind de intro met de sfeerbeelden ook erg leuk om te zien.
Nogmaals bedankt.

Alexy

Registered User
Hey daar,

Mijn zus heeft gister voor het eerst vuurwerkfoto's genomen.. Helaas had ze geen statief mee, maar ik vind ze nog best goed voor de eerste keer:cool: ..

img9828gh2.jpg

img9850zb7.jpg

img9819ul0.jpg

img9906hv9.jpg

img9868aj0.jpg

img9862yt0.jpg

img0007qv6.jpg

img9923di3.jpg

img0103yp0.jpg

img9968xw3.jpg

img0012db8.jpg

img0098jj9.jpg

4ahu5.jpg

1aki6.jpg

2aji3.jpg

img0141ee7.jpg

img0155kj3.jpg

img9969jr4.jpg

Foto's zijn van m'n zus dus gelieve niet te gebruiken zonder toestemming..:smile:

stef

Member
De audio opnamens zijn gelukt kan ik iedereen vertellen.
Zo snel mogenlijk zal ik het filmpje met (LET OP) het audio wat door de kunsthoofd microfoon is opgenomen on line gooien.
Ik heb gisteren zelf deze stereo audio track gehoord en dit is gewoon bruut.
Haar scherp audio met diep laag van de ti salutes zoals we het daar gehoord hebben.
De DVD met het Dolby Digital 5.1 gaat volgens Wicher Donga van de firma Binaural helemaal goed komen.
Gezien het maken van een 5.1 (bioscoop) track behhorlijk veel tijd in beslag neemt, zal dit nog even op zich laten wachten.
Maar na het horen van de opnamens greeg ik van hem te horen dat het perfect is gegaan en hij groen licht gaf om naar een geweldig eindresultaat te werken.
Keep you informed.
Stef (zelfs ik vind dit spannend - :nuts: )

Moontan

Moderator
Medewerker
Vanochtend stond er in de Hilversumse krant de Gooi en Eemlander een kleine recensie:

Citaat:

VIJFDUIZEND BIJ VUURWERKSHOW
Mede door het perfecte weer heeft het bevrijdingsvuurwerk achter de Laapersvijver zaterdagavond tussen de vier- en vijfduizend kijkers getrokken.
Dat is een schatting van de politie.
Voor de spetterende show, waarvoor een onbekend aantal pijlen!!! de lucht in ging, doofde om half elf de staatverlichting waarna gedurende 18 minuten de uiteenspattende kleurige lichtbloemen met bijbehorend gedreun en geknal het publiek "ooohs" en "aaahs" ontlokte. Tot 4x toe werd er geapplaudisseerd.
Hoeveel het knalfeest allemaal heeft gekost wist niemand. De meeste omstanders hielden het op een half tonnetje.!!

Einde citaat.

Het moge duidelijk zijn dat de verslaggever/geefster weinig verstand van vuurwerk heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan