HET WEER 31-12-2012

siebren

Registered User
En welke omgeving was dat? :p

Hoegaarden ( belgie ) ;) :d hier echt geen last van de wind, die was er zo goed als niet

in de avond was er wel nog een zeer krachtige wind en daarna rond half 12 bif boef en die was ineens minder fel en rond 12 uur was de wind zo goed als verdwenen. heb er alles lekker kunnen doorjagen zodat ik volgend jaar weer nieuwe dingen kan kopen :tounge:

Laatst bewerkt:

USRRobiwan

Registered User
Met bakken hier vanaf 11 uur tot nu. Ben tot op bot doorweekt en echt happy dat we electronisch geschoten hebben. Alles mooi afgedekt met folie en opgesteld. Slechtst een enkele cake van grote doorlont bakken weigerde dienst

saljo

Registered User
Continue spetters maar niet heftig genoeg om m'n vuurwerkshow te stoppen!! :tounge:
De temperatuur was ook erg aangenaam!

Robin84

Registered User
We hebben wat regen gehad, maar de wind viel reuze mee in Gouda. Ik heb een mooie show kunnen geven, dus ben zeker niet ontevreden.

Laatst bewerkt:

danny21

Registered User
De wind was een stuk rustiger dan eerder op de avond. Niet meer dan lichte regen gehad, dus het was net als het jaar ervoor een geslaagd oud en nieuw. Ze zeiden dat het zou plenzen met een harde wind, nou hier heb ik daar niet veel van gemerkt.

Nu rond half 4 begint het wel meer serieus te regenen, maar dat is nu niet erg meer.

white thunder

Registered User
Vanaf gisteren 18.00 regen...en regen,en wind,dr kon wel gestookt worden,maar alles was zo weg,heb niet alles opgestookt.Iedere Pyro-Freak,de Beste wensen,en een goed en gezond 2013!

Bram150

Registered User
Heel de dag droog geweest. Over dag stond er wel wat wind. In de vooravond was een beetje miezer maar dat was na 30 min weer weg. De rest van de avond en nacht was het droog en bijna windstil. De weergoden hebben ons gespaard.

siebren

Registered User
De wind was een stuk rustiger dan eerder op de avond. Niet meer dan lichte regen gehad, dus het was net als het jaar ervoor een geslaagd oud en nieuw. Ze zeiden dat het zou plenzen met een harde wind, nou hier heb ik daar niet veel van gemerkt.

hier hetzelfde weer gehad :happy: er is ook nog 1 pijl geweest die schuin vloog recht in de tuin van mijn buren.. tegen het kippenhok. de buren hebben er gelukkig niets van gemerkt. de rest is veilig en zonder wind de lucht in gegaan:smiling:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Hier regende het behoorlijk, ook was er aardig wat wind. Dus geen films :(:( en geen pijlen.

Sunny76

Registered User
Hier in Zwijndrecht (10 km onder Rotterdam) regende het licht en de wind was gaan liggen! Ik heb prima kunnen stoken.

petertje23

Registered User
Hier viel het gelukkig mee met de wind, het regende wel lekker door.
Dat zorgde jammer genoeg dat niet alle cakes goed aangingen, en niet alle doorlont projectjes doorliepen :sad:
Al met al viel het gelukkig nog mee met hoe het er overdag en in de vooravond uitzag :smiling:

cootje79

Registered User
In Bennekom (Gld) veel regen en wind. Slechtste stookweer in jaren. Was erg jammer. 2013-2014 dan maar los...Beste wensen allemaal!

wit1704

Registered User
Nou dit was echt de natste en smerigste jaarwisseling die ik mij in tijden kan herinneren.
Maar gelukkig is alles prima afgegaan.
Waren wel wat weigeraars , maar dat kwam niet door de regen.

Hoop volgend jaar op GEEN regen met de jaar wisseling.

Waren wel mensen op straat, maar de regen weerhoud je er wel van lang op straat te verblijven!

Maar al met al viel het nog wel mee van wat de weermannen hadden voorspeld

En nu, nu is het kurkdroog , geen wind????:tounge:

boozebelly

Registered User
Tegen een uur of 21:00 kreeg ik er echt een hard hoofd in, maar zo ongeveer rond 23:00 begon de wind hier aardig te liggen en dat bleef zo tot ver na middernacht. Nu en dan wel een windvlaagje maar lang niet meer zo sterk als in het begin van de avond. De regen miezerde wel constant wat door maar dat mocht de pret niet drukken. Hier in Emmen is dan ook alles volgens plan de lucht ingegaan.

VuurwerkFreak90

Registered User
Zoetermeer was het gewoon prima, wel wat miezer en geloof om 21.00 harder regende.

Al bij al druk gemaakt om niks. Pas om 03.00 begon het hard te regenen in Den Haag.

Booomy

Registered User
In Vinkeveen heeft het helaas aan 1 stuk door geregend. De wind was op zich wel oke. Ik heb al me cakes de lucht in geknald. Had soms wel last van de regen omdat er een lont niet aan wou. Verder ging alles goed. Alleen me project heb ik in de schuur gehouden. Die zou zeik nat geworden zijn als ie daar 6 minuten had gestaan. Dus voor volgend jaar is het project al bekend ;-)

nismo

Registered User
Twee keer drogen kleren aan gedaan.en lekker door gestookt.kwam hier met bakken uit de lucht,zo dacht je het word wat minder en dan begon het weer hard te regenen.Heb wat nieuwe scheld woorden uitgevonden voor 2013,maarja heb me wel nat laten worden maar niet klein,gewoon door gegaan tot dat het op was.Hoop volgend jaar beter weer.

Iedereen nog de besten wensen en we kunnen weer aftellen. nog 364 dagen

Bovenaan