Het opruimen van de product database

Tony

Administrator
Medewerker
Re: Het opruimen van het product database

Omdat ik en Patrick een tijdje geleden al over de oude producten had gesproken was hij al begonnen met een optie voor ons om nu op een makkelijker manier kenbaar te maken in de PD als een product niet meer verkocht word.

Vandaag heeft ie het afgemaakt en kunnen we laten zien wat ik in de bovenste post bedoelde wat betreft het uitschakelen van de oude producten in de PD.

Zoek maar eens op Blue Soaring Flowers

Tony

Administrator
Medewerker

Er is ook geen probleem, de produkten database met de functie dat je gelijk je produkten in een verlanglijstje kan zetten heeft eigenlijk geen zin, omdat er veel produkten niet in staan en de info en/of prijs klopt niet, en maak je dus een niet kloppend verlanglijstje.
Ik vind het inderdaad jammer dat het een naslagwerk gaat worden, ik had liever een PD gezien die uptodate is.

Jammer dat je nu niet meer reageert nu we een mooie optie hebben ingebouwd!

stef

Member

Omdat ik en Patrick een tijdje geleden al over de oude producten had gesproken was hij al begonnen met een optie voor ons om nu op een makkelijker manier kenbaar te maken in de PD als een product niet meer verkocht word.

Vandaag heeft ie het afgemaakt en kunnen we laten zien wat ik in de bovenste post bedoelde wat betreft het uitschakelen van de oude producten in de PD.

Zoek maar eens op Blue Soaring Flowers

Ik vind het een perfecte oplossing.
Duidelijk te zien dat het product niet meer te verkrijgen is maar nog wel alle productinfo en filmpje met prijs aanwezig.
TOPPIE. :blink1:
Giron

Bovenaan