Het mooiste legale vuurwerk wat je zelf hebt gekocht

Robin84

Registered User
Ik ben wel gecharmeerd van meerdere boxen van Zena. Sommigen koop ik al een tijdje.

Mijn allereerste cake van Dynasty, Magican, was voor mij toen echt een topper en heb ik meerdere jaren gekocht. Daarvoor had ik eigelijk alleen van die meterpakket fonteinen, dus dit was een wereld van verschil.

Sent from my iPhone using Tapatalk

LOGAN S

Registered User
Hallo hardcore0438,
Ik heb hem dit jaar ook besteld .
Ging het goed met doorlonten en met welke camera heb je gefilmd hoe ver stond je er van af, ik denk dat ik zelf een afstand kan aan houden van ca 50 meter en hoop dat dit niet te ver weg is het mooie is dat op de achtergrond geen bebouwing is en dit is geloof ik van voordeel bij het filmen .

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Sinds ik de Light Year pijlen heb gekocht ben ik er al dol op.

Maar dit jaar heb ik die speciale Zena cake van de Motorcross. Wel dus niet op de Motorcross gekocht. Maar goed, ben nu al helemaal enthousiast xD

Verder doet elk jaar de Thunder Flower het ook goed:)

hardcore0438

Registered User
Hallo hardcore0438,
Ik heb hem dit jaar ook besteld .
Ging het goed met doorlonten en met welke camera heb je gefilmd hoe ver stond je er van af, ik denk dat ik zelf een afstand kan aan houden van ca 50 meter en hoop dat dit niet te ver weg is het mooie is dat op de achtergrond geen bebouwing is en dit is geloof ik van voordeel bij het filmen .

Hoi, de Big momma is ideaal om door te lonten , wat ik vorig jaar over het hoofd heb gezien is dat er aan de zijkanten een stukjes karton weggehaald kunnen worden waardoor je de cakes niet uit de doos hoeft te halen. Zelf had ik wat pauze's maar dat kwam omdat ik de cakes eerst uit de doos had gehaald. Ik heb op een afstand van 3-5 meter gefilmd met de Canon HF G10 met Zoom H1 microfoon. Veel plezier er mee, het is echt een geweldig ding !

Bovenaan