Het mooiste legale vuurwerk wat je zelf hebt gekocht

SQUEAK!

Registered User
Misschien niet het mooiste vuurwerk, maar de beste herinneringen heb ik aan de Star ball Zal eind '70 begin '80 geweest zijn. Begonnen als een tol en schoten daarna een heel eind de lucht in. Ik kan me nog het "wow" gevoel herinneren toen ik die als klein ventje met m'n vader stond af te steken :)

R

Red Crackling

Guest
De Big Momma bestaat uit 4 losse cakeboxen. Op lesli.nl staat het filmpje, met 4 soorten effecten, weet iemand welke pot welke is?

blauw en groene peony

palm en crackling

groen, rood en blauw

crackling

rodepo

Registered User
moeilijk kiezen.
thunders jaren 80, daar is het bij mij allemaal mee begonnen
super 4 van crown, deze hebben mij echt verslaaft aan vuurwerk gemaakt.
wodka bleu, dit was mijn eerste karton aankoop en grote doorlontproject.

R

Red Crackling

Guest
Okee bedankt, dus als je de Box koopt, staat er op elke cake een nummer, dus cake 1 staat er op een cake, cake 2 op de andere, etc.

En dan is cake 1 dus volgens het filmpje blue and green peony
cake 2 dan crackling en peony
cake 3 dan blue green and red peony
cake 4 dan crackling

zie ik het zo goed?

D

Deleted member 17038

Guest
Okee bedankt, dus als je de Box koopt, staat er op elke cake een nummer, dus cake 1 staat er op een cake, cake 2 op de andere, etc.

En dan is cake 1 dus volgens het filmpje blue and green peony
cake 2 dan crackling en peony
cake 3 dan blue green and red peony
cake 4 dan crackling

zie ik het zo goed?

Stel deze vraag nou niet hier maar in het topic van de big momma zelf! Dit topic gaat over je mooiste en slechtste cake... toch? :embarrased:

vuurwerkfreak94

Registered User
Doe mij deze maar:
850_Lesli_RoyalClass_KingCobra_new_2013_groot.gif

Zeker mooie cake. Ik hou er wel van met die verschillende effecten uit 1 pot

Volumius

Registered User
Er vliegen hier telkens de mooiste cakes voorbij. En ik ben het met een overgroot deel daarvan eens. Silver Salute vond ik altijd erg indrukwekkend.

Een stuk vuurwerk wat hier beslist niet mag ontbreken en wat afgelopen jaarwisseling bij mijn publiek echt de voetjes van de vloer kreeg was de Amazon van Marijn. Man man, wat een mega mine, het dwarrelde helemaal terug tot vlak boven de straat.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/6724/Amazon.html

En laat ik dan ook maar eens een beetje een twist in dit topic gooien. Mijn mooiste vuurwerk in relatie tot de prijs (bang for the buck) was toch wel de Thunderking meter. Dat je voor een 10tje zulke toffe single shots met mooi gekleurd boeket kon krijgen in een leuke groot uitgevoerde verpakking vond ik fantastisch:

http://www.freakpyromaniacs.com/products/id/4046/Thunderking-Meter-.html

Laatst bewerkt:

jjgub

Registered User
Voor mij zeker de sweet coconut van de Star collectie. Eerste versie. Laatste jaren viel die erg tegen. En is dus tevens ook een van de grootste teleurstellingen.

ThunderBall

Registered User
De 4 Seasons van Rubro, Big Momma van Lesli, Celebration box van Royal, daarvoor; Extreme Salute's van Wolff (per karton) en het buurt ass. van Rubro en daarvoor; de Super 4 van Broekhof!

Broekhof_Crown_collection_super_4_pakket_groot.gif

Edit; ik vergeet nog de Dragon Attack van Wolff van dit jaar.:hehe!:

Laatst bewerkt:

masterq

Registered User
met de millenium hadden we als enige vuurwerk de super 4 , verder ben ik vaak telleurgesteld door producten maar goed probeer elk jaar wat nieuws ,

Bovenaan