Het mooiste legale vuurwerk wat je zelf hebt gekocht

stefantvs

Administrator
Medewerker
voor mij is dat toch wel de panter van wolff en de x-box van lesli wat een geweldige felle kleuren heeft die !

[video=vimeo;28463086]https://vimeo.com/28463086[/video]

RickGAE

Registered User
Echt gekocht: Stars Over Paris/Expressive.
Als prijsvragen ook meetellen: Cruelty.

Ik hoop/verwacht dit dit jaar te overtreffen :happy:.

Warlord

Registered User
Hoewel ik de laatste jaren zat moois heb afgestoken heeft voor mij de Happiness fontein nog altijd een speciale herinnering. Die dingen vond ik echt fantastisch en op die leeftijd genoot ik er echt super van.

Driessen010

Registered User
Ik heb 2 producten waar echt mijn mond van open vielen.

De een is 3 jaar geleden geweest Dit was een 100K van cafferata.
Deze was zo goed dat ik het gevoel kreeg dat deze niet uit nederland kwam.
Enigste waardoor je dit wel wist dat hij niet heel snel was en toch helaas de eindbom.
Maar wat was dit een aparte ervaring.

En 2 jaar geleden had ik dit gevoel met de garden of eden van RoyalFireworks.
POE wat een fantastische box was dit.
Zo jammer dat dit niet meer zo is.

R

Red Crackling

Guest
Doe mij deze maar:
850_Lesli_RoyalClass_KingCobra_new_2013_groot.gif

Heeft iemand deze pot in werkelijkheid meegemaakt. Is het een indrukwekkende pot. Is het z'n geld waard? 30 euro kost die. Ik heb al een lijstje samengesteld met 7 potten voor 155 euro. Dit kan nummer 8 worden.

Rotje92

Registered User
Heeft iemand deze pot in werkelijkheid meegemaakt. Is het een indrukwekkende pot. Is het z'n geld waard? 30 euro kost die. Ik heb al een lijstje samengesteld met 7 potten voor 155 euro. Dit kan nummer 8 worden.

Er blijken 3 versies van deze cake in omloop te zijn. Als je de goede versie hebt is het €30,- zeker waard! Alleen is het probleem dat Lesli deze niet voor de jaarwisseling in Nederland krijgt.

R

Red Crackling

Guest
Er blijken 3 versies van deze cake in omloop te zijn. Als je de goede versie hebt is het €30,- zeker waard! Alleen is het probleem dat Lesli deze niet voor de jaarwisseling in Nederland krijgt.

Bedankt voor de info. Op de film is die niet verkeerd. Maar ja, in werkelijkheid is altijd net anders he. Ik zal er over nadenken. Bedankt in ieder geval.

potige_smurf

Registered User
Wat een fantastische show! Alles gaat perfect lijkt het, voor hoeveel schiet daar de lucht in als ik vragen mag ?

Daar schiet voor 743,47 euro de lucht in :hehe!:.
Wat deert het hoeveel geld er voor een show neergeteld wordt?Het is mooi,genot is aanwezig.Is geld belangrijk?
Altijd direct de vragen over hoeveel iets gekost heeft :huh:.

flyineddy

Registered User
Enig idee welke fluitcake dat is geweest op het einde?
Fluit met zilver boeket.
Heb nog gezocht maar er zijn er tegenwoordig zoveel dat ik hem niet kon vinden.
De eerste, die begint op 3:16 is volgens mij de Screaming Salute van Royal.
Daarna (vanaf ongeveer 3:30) komen er denk ik concerto rosso's bij, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Eddy.

Red Eagle

Registered User
Nou je het zegt denk ik ook dat het de concerto Rosso moet zijn geweest.
Had altijd het idee dat die een gekleurd boeket hadden ipv zilver.
Zal wel in de war zijn met de zware jongens.
Bedankt in ieder geval.

Ontopic maar weer.

gwgwgw

Registered User
De aller eerste Sniper. Dit is een filmpje uit het eerste jaar. Wel gefilmd met een fotocamara.

Verder is er een pot mij altijd bij gebleven en dat was de Golden Waterfall van de Happy Lion collectie (meende van Wolff??), met name om zijn harde knallen. Kan me wel herinneren dat ik een paar jaar veel van deze collectie heb gehad en vond het jammer dat deze er uit ging. Dit zal eind jaren 90 /begin 2000 zijn geweest.

Awtw

Registered User
Daar schiet voor 743,47 euro de lucht in :hehe!:.
Wat deert het hoeveel geld er voor een show neergeteld wordt?Het is mooi,genot is aanwezig.Is geld belangrijk?
Altijd direct de vragen over hoeveel iets gekost heeft :huh:.

Was niet negatief bedoeld hoor, meer om te kijken of het voor mij haalbaar is om zo'n show neer te zetten. En ja dan heb ik wel een indicatie nodig van hoeveel het gekost heeft..

Bovenaan