Het mooie tails blok van Lesli vuurwerk - Wie helpt?!

Tony

Administrator
Medewerker
Lesli vuurwerk had in het eerste jaar vn de 500grams regelen een fan shape cake met tails/comets in diverse kleuren. Dus puur een tails blok. Ik kan hem alleen niet meer vinden.

Iemand die weet over welke cake ik het hebt ?

Michel_G

Zilveren Member
Klopt, meteen eerste jaar op een demo gezien en was meteen verliefd! Verschrikkelijk mooi tailblok wat ik mij kan herinneren. Wat ik mij dan weer niet kan herinneren is de naam.....

Edit:
Was het de Pure Dreamtails? (86 shots) Is een fan blokje met gouden tails uit Royal Class collection. Das de enige die ik op de site van Lesli tegen kom. http://www.freakpyromaniacs.com/forum/royal-class-collection/7735-pure-dreamtails.html
Zit echter alleen als laatste salvo boeketten achteraan.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Klopt, meteen eerste jaar op een demo gezien en was meteen verliefd! Verschrikkelijk mooi tailblok wat ik mij kan herinneren. Wat ik mij dan weer niet kan herinneren is de naam.....

Edit:
Was het de Pure Dreamtails? (86 shots) Is een fan blokje met gouden tails uit Royal Class collection. Das de enige die ik op de site van Lesli tegen kom. http://www.freakpyromaniacs.com/forum/royal-class-collection/7735-pure-dreamtails.html
Zit echter alleen als laatste salvo boeketten achteraan.

Volgens mij was het er 1 met de kleuren paars, geel , ....

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb net de Lesli films bekeken die op hun site staan maar ik kan er niets op vinden.
Misschien dan maar; Wie kent er een geweldig blok met mooie tails die in Fan Shape geschoten worden ?

Michel_G

Zilveren Member
Ik had inderdaad ook in mijn geheugen staan dat er diverse kleuren in zaten, maar begon na zien van filmpje van pure dreamtails toch even af te vragen of ik die kleuren er niet bijgefantaseerd had.

Filmpje van de springwind:

Filmpje Fields of Fire:

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik denk dat je de Fields of Fire (Top Selection) bedoelt, gezien de verschillende kleuren.

Of de Spring Wind (New Spirit) die bijna identiek is aan de Fields of Fire.

Het zou de Springwind kunnen zijn. Alleen in mijn beleving was hij anders.
Ik heb de films er maar gelijk bijgezet. Die stonden nog als download en waren niet meer bereikbaar.

shinji

Moderator
Medewerker
Dieter gebruikte altijd de pure dreamtails in z'n shows, maar dat zijn alleen zilveren tails met een geweldige crackling finale. De andere blokken die ik hier zie zijn meer comets.

Bovenaan