Het Lijstje voor 12 uur zoek nog wat voor in de voor avond erbij

Booomy

Registered User
Re: vuurwerk lijstje van Martin1988

Hey Martin. Misschien is de Space Shooters wat voor je. Heb je verder geen andere dealers in de buurt zitten??

marwinroos

Registered User

Hey Martin. Aller eerst de vraag wat is je budget?? zo kunnen we er een beetje rekening mee houden over toevoegingen/suggesties

1 ding alvast.. misschien een leuk fluitcake nog??

Gr Marwin

Martin1988

Registered User

ja die 30% is erg aantrekkelijk maar heb geen idee wat ik van het vuurwerk moet verwachten niks geen ervaring mee.

painkiller

Registered User

Hoe bedoel je dat? Nooit eerder vuurwerk gekocht?
Als je hier goed rond kijkt kan je aan de hand van de filmpjes en reacties wel een beetje weten wat je kan verwachten.

Martin1988

Registered User

ja wel vuurwerk gekocht zeker al een aantal jaren een freak.
ja dat is het hem nou juist vind voor het geld wat je betaald dat je bij dynasty beter zit. en pro line geen fan van en herlat en zena bij van der veen zijn erg prijzig.

boozebelly

Registered User

...en pro line geen fan van en herlat en zena bij van der veen zijn erg prijzig.

Vergeet niet dat ze ook Bonfireworks & Skyline hebben. En je kunt Zena prijzig vinden, maar met jouw budget kun je aanspraak maken op 35% korting! Dan worden de prijskaartjes toch wel wat aantrekkelijker?

Martin1988

Registered User

ja ben ik het wel mee eens. zal het nog even goed bekijken. jullie nog suggesties welke ik zou moeten nemen?

Booomy

Registered User

Bij Zena heb je Share the Flare / Golden Willow / Fusion / Golden Flowers / Brocade Crown voor opties

Bij Bonfire heb je City Lights / Ear Catcher / Outrageous / Treasure island / Wodka Blue

Suc6 er mee

Martin1988

Registered User

heb me lijstje aangepast en denk dat ik al erg ver ben voor het definitieve lijstje. nog aanmerkingen?

davidjeh

Registered User

Ja, ik zou zeggen: je budget is 800 euro. Als je dan bijv. bij Vuurwerkland Steenbergen besteld, heb je 35% korting. Het is wel even rijden, maar dan heb je voor 1230 euro vuurwerk. Want daar moet 35% af om er 800 van te maken. Het is wel een stuk rijden, maar het scheelt dus letterlijk honderden euro's. Bij Goedkopervuurwerk in Lopik krijg je 30% (verkoopt net als Vuurwerkland Steenbergen ook Wolff en Bonfireworks)... Of zelfs bij Pyrovoordeel in Veenendaal, waar je 'maar' 20% krijg, scheelt het 200 euro aan vuurwerk. Ik zou het wel weten!

davidjeh

Registered User

Sorry voor de dubbele post, maar mooie lijst trouwens! Niets meer aan doen!
Nouja, je kan ook iets verder rijden, dan mag je voor honderden euro's extra erbijzoeken...
Maar ik zal niet verder aandringen, alvast een super vette jaarwisseling voor iedereen die dit leest!

Quadriffis

Registered User

Erg mooie lijst, als je al een paar jaar Wolff hebt gehad met jou budget is het zeker de moeite waard om ook eens wat andere merken te proberen. Bonfireworks zijn de meeste hier erg lovend over, en ik ook!!! Heb vorige jaar een paar cakes gehad van Bonfire en heb er dit jaar alleen nog maar meer van besteld!

Ook met je huidige dealer kun je ongetwijfeld wat regelen met het bedrag dat je wilt besteden.

Aangezien je ook pijlen besteld misschien nog 2 leuke tips: Light Year (Zena) en Killing Arrows (Wolff)

marwinroos

Registered User

de korting is het zekers waard.. Ik kom ook vanuit het noorden richting 's Hertogenbosch voor de 35% korting :) scheelt toch behoorlijk veel geld..

Wou idd ook de Light Year van Zena aanraden (ben zelf ook aan het regelen of ik die nog kan krijgen)
en de space shuttle of als je budget nog iets meer kwijt kan de Daytona aangezien je een Wolff dealer in de buurt hebt!!

Gr Marwin

Martin1988

Registered User

Sorry voor de dubbele post, maar mooie lijst trouwens! Niets meer aan doen!
Nouja, je kan ook iets verder rijden, dan mag je voor honderden euro's extra erbijzoeken...
Maar ik zal niet verder aandringen, alvast een super vette jaarwisseling voor iedereen die dit leest!

Waar ik het weg haal(bonfirework en zena) dealer ook 30% korting en bij de wolff dealer 10%

Bovenaan