Het lijstje van Huit 2014-2015

Huit

Registered User
Beste mensen,

Sinds 2 jaar heb ik vele posts hier op FPM doorgelezen en daar ontzettend veel van geleerd. Twee jaar geleden begonnen met doorlonten en vorig jaar mijn eerste wat serieuzere project doorgelont. Door alles wat ik hier gelezen heb, was het een groot succes. Dit jaar mag het weer wat meer zijn :hehe!: en hierbij mijn lijstje.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/34480

Een deel is al besteld, een deel nog niet. Ben nog op zoek naar een winkel in het noorden die Hypnotised verkoopt, maar mocht dat niet lukken dan moet ik denk ik maar even bij Huisman Vuurwerk langs; die hadden toch nog een doos gevonden?

D

Deleted member 17038

Guest
Na 2 jaar niks meer gepost te hebben werd het wel tijd zeg! :hehe!: Welkom!
Heb je ook beeldmateriaal van je succes? Het is altijd leuk om content van andere leden te zien. Maar niks is verplicht hoor.
Je hebt een beste lijst bij elkaar gesprokkeld. De Heavy Duty artikelen zie je bijna nooit bij mensen op de lijst staan terwijl ze volgens mij echt wel goed zijn.
Je zou heel veel mensen een groot plezier doen als je daar "straat filmpjes" van kan regelen!
Ben je nu helemaal klaar met je lijst of komen er in de laatste 56 dagen nog dingen bij?

Laatst bewerkt door een moderator:

Huit

Registered User
Dank je Anihalas. Werd inderdaad wel tijd :smiling:
Helaas heb ik het beloofde filmpje van de zwager van de overbuurman nooit gekregen. Ik zal proberen om dit jaar iets beters te regelen. Heb nog wel 2 foto's van het project voor en na afsteken.

IMG_2580.jpg

IMG_2585.jpg

Het lijstje is waarschijnlijk nog niet helemaal klaar. Zo zit ik nu bv te denken om Hypnotised te vervangen door Concerto Rosso. Ze zijn voor het begin van de show: eerst wat stroboscoop lichtjes, dan een waaier van Fuego en dan een combi van een aantal Secret Snipers samen met fluiters. Concerto Rosso is aardig langer dan Hypnotised, dus zeker het overwegen waard.

Welke artikelen bedoelde je eigenlijk met de full loaded?

D

Deleted member 17038

Guest
Oeps ik bedoelde Heavy Duty! Mooie foto's trouwens! Mooie projecten gemaakt zo te zien :smiling:

Laatst bewerkt door een moderator:

whiskey

Registered User
tof om telezen man :smiling:maar ja je heb in ieder geval nog foto,s er van:happy: ps is raw whislers geen goeie vervanger voor hypnotised die heb ik nu ook besteldt om dat ik ze hier in het westen ook niet kan vinden:happy:

Huit

Registered User
Bedankt voor de tip Whiskey! Die Raw Whitsler is ook nog leverbaar bij de winkel die op mijn bezoeklijstje staat.
Anihalas, wat betreft de heavy Duty collectie, die is voor bijna de helft van de prijs te krijgen bij Vuurwerkland Outlet Groningen.

Bovenaan