HET JAAR VAN DE RODE BLINK

bridge

Bronzen Member
We kunnen vaststellen dat rode blink wel heel erg in de mode is hetzij als hoofdeffect, het zij als bijeffect. Dat begon al enkele jaren terug, met de panter van Wolff als trendsetter. Maar welke pot/mine/single shot heeft thans de beste rode blink?

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Qua single-shots de Fuego.
Qua cakes wint voor mij het laatste salvo van de Alcatraz. Ook De Immortal Gold van Rubro heeft een paar bombette's met goede rode glitterwillow-sterren. Qua pure rode Blink doet de bovengenoemde single-row het best goed.

Z@P

Registered User
De mod c zoals recemonster aangeeft, niet te overtreffen denk ik. Helaas wel belgisch feestvuurwerk.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

gandalf

Registered User
Persoonlijk vind ik het een mooie ontwikkeling net zoals we dat al een paar jaar met goud/blauwe blokjes en vooral met knalblokjes hebben mogen meemaken! Zo nu ook inderdaad met rode blink of rood icm witte blinkers, het zijn gewoon combinaties die altijd goed zijn en bij het grote publiek niet snel zullen vervelen! De beste uitgewerkte rode blink vind ik, net als jos, die uit de mine van de fuego!

GMP82

Zilveren Member
Die Mod C viel op de trophy bijzonder goed in de smaak, en terecht, wat een top-product...
Zal (helaas) vast niet aan de NL eisen voldoen? Zodra je die in de huidige vorm in NL op de markt zet: zoete broodjes... kartonnen tegelijk.

De rode blink in de fuego is inderdaad dik in orde. Maar ook de Imperial Blink presteert er erg goed mee, is weliswaar wel mixed.

Verder vind ik de gouden/gele blink in de nieuwe wolff producten om te smullen. Alleen jammer dat ook die alleen mixed met andere effecten verkrijgbaar is. Stel je kan de kwaliteit van die gouden/gele blink ook in bijv rood en een andere kleur fabriceren en dan daar een mixed cake van maakt, met juiste vertraging en zonder andere effecten, dat zou echt een spektakel zijn.

smilli

FPM Filmer
Helaas komt ook dit effect veel mixed voor, de mod c is inderdaad erg goed.
Volgend jaar overal die gouden blink als single effect in graag!

Bovenaan