Die gaan het hele jaar eruit.Hoe gaat het met het vissen hier ? Zie op facebook veel vuurwerk liefhebbers die ook wel eens een hengeltje uitgooien ?
Zonnetje begint weer te schijnen dus de hengels kunnen de schuur weer uit !
Nou gister geweest, het weer was prima maar helemaal niks gevangen, vissen in de winter schiet niet op teveel moeite haha.Ik ga zondag poging wagen op baars, hopelijk zit het weer mee.
2 uurtjes bijvoeren ‘in leem’ en dan overgaan op maden icm stukjes afgeknipte worm van 3cm aan de haak en dan heb je er net boven de bodem extra veel kans op dat de groteren waaronder dikke brasems gaan bijten.Kleine pump! Sinds een paar weken weer een hengeltje in bezit.
Gewoon een simpele telescoophengel 5meter. gewoon voor de voorntjes ! heerlijke tijdverdrijf.
Die gevraagde stek zou zomaar eens naast @BKVdraak kunnen zijn.En nog wat gevangen @BKVdraak ? Heb paar weken terug een strandhengel aangeschaft voor vakantie maar uiteindelijk niet meer meegenomen. Wil dat wel binnenkort weer eens gaan proberen. Als iemand nog een stek weet in zeeland of ergens rotterdam die ook goed bereikbaar is met de auto hoor ik het graag.
2 welen terug ook met een lichte spinnerhengel oonoad gegaan, 17+ baarzen gevangen een bijna een snoek als bijvangst. Leuke sport.
en idd opvallend dst veel pyro’s ook van vissen houdt
Maasvlakte 2 kan je goed vissen. Bij het surfstrand moet je wegblijven voor de rest vang je dasr over het algemeen wel wat.En nog wat gevangen @BKVdraak ? Heb paar weken terug een strandhengel aangeschaft voor vakantie maar uiteindelijk niet meer meegenomen. Wil dat wel binnenkort weer eens gaan proberen. Als iemand nog een stek weet in zeeland of ergens rotterdam die ook goed bereikbaar is met de auto hoor ik het graag.
2 welen terug ook met een lichte spinnerhengel oonoad gegaan, 17+ baarzen gevangen een bijna een snoek als bijvangst. Leuke sport.
Klopt firewire haha. Cadzand-Bad, Zoutelande, Westkapelle zijn mooie strandvisstekken. Afgelopen keer kleine zeebaarsjes, 2 flinke baarzen en tong gevangen.En nog wat gevangen @BKVdraak ? Heb paar weken terug een strandhengel aangeschaft voor vakantie maar uiteindelijk niet meer meegenomen. Wil dat wel binnenkort weer eens gaan proberen. Als iemand nog een stek weet in zeeland of ergens rotterdam die ook goed bereikbaar is met de auto hoor ik het graag.
Alles mee naar huis of alleen de tong?Klopt firewire haha. Cadzand-Bad, Zoutelande, Westkapelle zijn mooie strandvisstekken. Afgelopen keer kleine zeebaarsjes, 2 flinke baarzen en tong gevangen.