Ik zal mij ook eens voorstellen, ik besefte dat ik dat nog niet gedaan had:surprised:
Ik ben Peter, de gekozen nickname is er een die ik al sinds een aantal jaren gebruik voor diverse fora.
Ik ben inmiddels 30 en geen 23 meer :happy: maar goed, om het makkelijk te houden houd ik maar dezelfde nickname.
Ik ben werkzaam in de horeca als kok en woonachtig op het eiland Texel.
Ik ben zo'n 2 jaar terug op FPM terecht gekomen omdat ik wat info wou over wat producten.
Aangezien hier zo'n grote database met producten op het forum te vinden is eerst maar eens begonnen de producten waar ik naar op zoek was door te nemen.
Toen ben ik eigenlijk maar blijven hangen, en dat bevalt mij prima :happy:
Wat betreft vuurwerk, ik heb vuurwerk altijd al "leuk" gevonden, en altijd wat afgestoken,
maar sinds de laatste 3a4 jaar pas wat "serieuzer".
De jaren daarvoor altijd wat vuurpijlen en een pakketje van de lokale vuurwerkwinkel.
Dit kon mij niet echt bekoren, en dus op zoek op het net naar wat "beters".
Ik ben toen bij Pronk vuurwerk terecht gekomen, eigenlijk door de Extreme salute aanbieding, en vanaf dat ik 4 jaar terug voor het eerst een karton van die dingen heb gekocht en afgestoken ben ik verkocht :tounge:
Ook is de winkel van Pronk voor mij goed te reizen. Vanaf Texel ben je altijd al 3kwartier langer onderweg dan vanaf Den Helder. Ik moet dus noodgedwongen in de kop van Noord Holland mijn vuurwerk kopen.
Vanaf dat moment koop ik elk jaar iets meer vuurwerk en ben ik al vanaf het begin van het vuurwerk seizoen "aktief" op het net aan het zoeken/lezen wat er dit jaar op het lijstje komt te staan.
FPM is daarbij een welkome hulp! Het is altijd leuk te lezen wat er voor nieuwe producten zijn, wat de meningen van anderen daarover zijn, en last bud not least: de filmpjes hier op de site van de producten en shows.
Ik blijf hier nog wel even hangen ben ik bang :tounge:
FPM crew: keep up the good work!
gr Peter