D
Deleted member 17038
Guest
Welkom Rotje0808! Dat van de natuur en van vuurwerk houden klinkt mij erg herkenbaar in de oren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tof bericht Pyrodolfo, Je bent al wat langer actief maar alsnog Welkom !
Leuk om te zien dat je veel aan het forum heb gehad qua freakacties en Fallas info, ook tof om te zien dat je dochter ook een pyro begint te worden![]()
Welkom op het forum ! have fun hierzo. mocht je vragen of iets hebben stel ze gerust !Was even op zoek naar dit topic, maar gevonden.
Ik ben Daniël, dat hadden jullie waarschijnlijk al wel door.
Sinds 2014 heb ik het vuurwerkvirus. En sinds 2015 ben ik op actief op diverse media op vuurwerkgebied.
Ik ben op dit moment 17 jaar, en ik studeer Chemische Technologie (1e jaar)
Mijn vuurwerkliefde is zelf aangeleerd om het zo te noemen, van huis uit heb ik het vuurwerk afsteken nooit meegekregen.
Maar af en toe kwam mijn oom met, voor mijn gevoel toen, een hele tas vol met vuurwerk. Dat was toen heel mooi.
Een aantal jaar later, 2014 dus, mocht ik voor het eerst zelf wat kopen van mijn ouders.
Van het een kwam het ander en nu haal ik elk jaar genoeg vuurwerk om heel oud en nieuw te kunnen vullen.
Men kan mij kennen van Vuurwerkcrew, daar heet ik RandomDaniel.
Men kan mij ook kennen van YouTube/Instagram, daar heette ik Pyrozfears.
Op dit moment is mijn YouTube kanaal inactief, ik wil het later weer oppakken.