Koetje
Registered User
Gestemd, 60-40 achter. Ook weer zo´n nitwit die alles wil verbieden omdat het illegale te hard is geworden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gestemd, 60-40 achter. Ook weer zo´n nitwit die alles wil verbieden omdat het illegale te hard is geworden.
Link geeft blanco pagina. Misschien dat deze het doet. https://www.bndestem.nl/roosendaal/...ndaal-het-zijn-echt-bommen-geworden~a3e9fbdc/
Heb de stoute schoenen eens aangetrokken en probeer lid te wordeb van die anti pagina. Eens kijken of we daar de discussie weer normaal kunnen krijgen.
Interessant is dat er bij de comments in deze poll wordt gelinked naar een poll overzicht op vuurwerkcrew.

Dit soort pagina's maar is massaal achter een inlog lock zetten dan maar?
Mikosje (Mike) is een liefhebber uit Apeldoorn en lid van VWC, die zich juist met een petitie e.d. inzet om het verbod tegen te houden. Hij is zelfs laatst bij 1Vandaag geweest om als voorstander van vuurwerk te praten. Zowel op de radio als op tv. Dat hij naar VWC linkt is een beetje dom (zoals Maxima zou zeggen), want daar wordt niet altijd even lief over tegenstanders gepraat. Echter is Mikosje juist wel een liefhebber die zich behoorlijk in zet voor de traditie (vooral lokaal in Apeldoorn).
Meen je niet?!
Nou dan durf ik het wel te zeggen zoals ik het zelf zou doen.
Mooi dom Mike.. In een stelling waar vooral anti's zich laten horen een link naar meer polls sturen, ik vind het erg onhandig.
Verder diep respect voor die gast, maar dis geen handige keuze![]()
Dit is waarschijnlijk precies waarom degene, die de link naar VWC heeft gedeeld, de naam Mikosje heeft gebruikt.
Ik heb het eerder gezegd; is dit de volgende stap om verdeeldheid te zaaien onder de vuurwerkliefhebbers onderling? Ik kan alles herhalen dat ik heb getikt de laatste paar dagen. Maar ik zal het niet doen.
Ik geloof nooit dat Mikosje dit zou doen namelijk,.. Verdeel en heers; mijn inziens is het slechts de volgende poging om verdeeldheid te zaaien onder de vuurwerkliefhebbers. (En ik hoop maar dat de weledele Baron ;- ) gelijk had en dat ik inderdaad te veel rollen alu hoedjes verbruik.) Maar over een rode draad gesproken, past dit wat mij betreft weer prima in die lijn der verwachting.
Ik ben ook lid op VWC, dus kan hem wel een prive bericht doen met de vraag en of hij het nog kan verwijderen