Het grote 10.00 uur topic.

polleke45

Registered User
2 nitraatcakes
astro craker 150.000 rol
30 thundershocks xl(de nieuwe air bomb van schuurmans) doorgelinkt in stappen van 5
stuk of 5 doosjes choet bangers(4 doosjes doorgelinkt en van alleen stilstaan krijg ik kouwe takken dus dat 5e doosje gaat uit de hand)
als t lukt om di8e nu nog te krijgen een hindoe 300 opgehangen maar dat word twijfelachtig.

en dan de hele dag met de rest van het klein grut
ouwehoeren

Astronaut123

Hindoe 3000 bedoel je natuurlijk:hehe!:

Davis

Registered User
Heb jij even flinke pech zeg... Maar ik neem aan dat je om 17:31 gelijk voor een flinke mascletta gaat of niet soms?

Pyro030

Registered User
Voorbereidingen getroffen, en heb bijna alles nu in huis.

De planning: We beginnen met 1x Cruise Rocket, snel gevolgd door de Silver Salute.
Dan als de Silver Salute is afgelopen komt de CT 240sh aan de beurt, zal aardig wat geweld opleveren.
Nu was ik aan het twijfelen, een fluitblokje, of een zelfgemaakte nitraatmat(Niet eigen nitraten, maar nitraten aan elkaar getaped). Ik heb gekozen voor de nitraatmat, natuurlijk kijk ik hier wel mee uit.
Het worden 20 LaBomba's en 20 Chooet Bangers. En dan is wat mij betreft de dag begonnen, en gaan der nog vele nitraten opgestookt worden! *Fallas style*

Lijkt me toch een redelijk lekkere opening?

~Pyro030

Davis

Registered User
Heerlijke opening Pyro030. En dat al op je 14e, zegt genoeg over je toekomstige stooktallenten wanneer je de magische grens van 18 jaar bereikt hebt. Pas wel op met die zelfgemaakte nitraatmat, ik ken iemand die dat ook probeerde op zijn 15e, maar dat niet voorzichtig genoeg deed. Hield er wat schrammen op na, maar ik bedoel maar.

Ghasper

Registered User
Mijn start van de dag zal bestaan uit:

- 12 doorgelonte Binkies
- alle 5 de cakes van 30 Year of Missile Mayham ook doorgelont
- tot slot een Silver Salute en wellicht daarvoor nog een Thunderking van Zena om het op te bouwen

Dan weet iedereen weer wie die halve zool uit de straat is :)

Laatst bewerkt:

aadje93

Registered User
waarschijnlijk 2 mega packs (24stuk each) van thunderking basic aanmekaar gelont de lucht in, en aantal sky thunder rockets van pyropower allemaal (ideaal fun spul)

Bovenaan