Het grote 10:00 uur topic

veteraan

Registered User
Hahahaha ik denk dat stiekum iedereen dat doet. De darmen van de Freaks zijn de laatste dagen standaard van slag. :push:
tering, zou dat het zijn?
Ik zat gisteravond een groot deel van de avond op de pot en kon niet verzinnen wat de reden van die buikloop kon zijn. Dank voor je diagnose Tony.

Koetje

Registered User
Silver Salute gaat harddddd!!! Volgend jaar minimaal een karton, de tering want een lekkere dreunen uit zo´n klein potje!!!!

Remy669

Registered User
Bah wat een saaie start. Paar knalletjes om 10:00, en nu is er niets meer te horen. Ik ga zo naar buiten, dan maak ik ze wel allemaal wakker :laugh:

Maar ik mag toch hopen dat er vanmiddag/vanavond wat meer te horen valt.

koiboy

Registered User
hier beginnen we om 11:00 met een kilo'tje of 15 carbid!
kijken of we er nog een paar slaapkoppen kunnen wakker dreunen?

ifeelfine

Registered User
oh man 10 uur multi salute blok en een nou 6 inch cilinder salute of hoe doe troep ook mag heten. Stond even te schudden op mijn benen.(andere kant van de wijk en stond nog steeds te trillen of zou het toch de kou geweest zijn :p )

daarnaast de eerste van mijn juweeltjes afgeschoten...een binkie!! ooh nee silver salute natuurlijk. +zakje extr bang pijlen en een doosje binkie's zo ik kan er weer tegen tot vanavond (en vrees dat ik dit jaar nog steeds niet door mijn voorraad knal heen ben)

bloodveins

Registered User
Kutzooi ik ren om vijf voor tien naar buiten met een 10k en glittering green missile steek het aan. Wil gaan filmen ligt me camera nog binnen:cry: Gelukkig stonden pa+ma mijn zusje mijn vriendin en allebei de buren wel na 20 seconden voor het raam terwijl ze nog allemaal lekker lagen te slapen:love:

boozebelly

Registered User
Hahahaha ik denk dat stiekum iedereen dat doet. De darmen van de Freaks zijn de laatste dagen standaard van slag. :push:

Nou en of. Ik liet net eentje waaien en die ruikt gewoon echt naar kruit.
Nu probeer ik er meer uit te persen maar ik ben bang dat ik teveel druk zet...:push::weird:

Markie

Registered User
Haha volgens mij hebben aantal kerels hier een matje in hun nek en is hun favoriete eten een broodje warm vlees :toung:

Heb vanochtend verschillende thunderkings/shocks de lucht ingejaagd alsook wat kleine potjes (maar met verdomd lekkere knallen)

De buren konden het goed waarderen. Nu moet ik weer dringend knutselen! Have fun vandaag!

boozebelly

Registered User
Haha volgens mij hebben aantal kerels hier een matje in hun nek en is hun favoriete eten een broodje warm vlees :toung:

Haha, En ik heb ook nog een Opel Ascona bij de deur staan, een klassieke asobak :laugh:
Vanmiddag ook inderdaad nog een broodje bal eten.
Op het matje na is het plaatje zo goed als compleet.

Robin84

Registered User
Nou, het was een waar succes, de silver salute!

Ik denk dat ik heel de buurt wakker heb gemaakt, want ik zag allemaal chagrijnige gezichten voor de ramen staan.

Greetz,

Robin

Bovenaan