Het grote 10:00 uur topic

bobjehz

Registered User
Praten over prof. vuurwerk hier op het forum is verboden, dus ook niet in dit topic. Dit geld niet alleen voor jou bobjehz maar ook voor alle andere members.

Groeten,
Pyro-rola

Laatst bewerkt door een moderator:

gietjo

Registered User
Ik denk dat ik dit jaar maar een startsein geef met een gastoeter.Dat lijkt me ook wel wat. Doe gewoon eens anders dan anderen.

bridge

Bronzen Member
Zelf schiet ik exact om 10:00 uur een coulour ring thunder. Meer niet. Doe ik al enkele jaren en bevalt uitstekend. Vervolgens ga ik buiten staat luisteren met een lekker bakkie leut.

Voor 10.00 luister ik overigens volgens de traditie naar het klassieke muziekstuk "'music for the royal fireworks"' van de componist Handel. Al geschreven ik meen in 1748.

Robin84

Registered User
Ik neem een lading shocks van Wolff-vuurwerk en ook een silver salute. Deze worden om 10:00 uur aangestoken.

Ik ben erg benieuwd hoe de buurt reageert.

Greetz,

Robin

bridge

Bronzen Member
Heel Nederland ligt straks om 10:00 uur stijf in z'n bed van al die Silver Salutes... hahahaha!!

ha ha ha, dat had ik ook al gedacht ja. Je kunt je silver salute beter bewaren in de kluis bij de bank. Ik durf er eigenlijk niet mee de straat op. Volgens mij word je dan gelijk neergeslagen...

Savagefreak

Registered User
Ik ga midden op straat staan,
En ik schreeuw keihard "YIPEE-KA-YAY FOTHERMUCKERS!".
Gevolgd door een of twee fenix nitraatjes.
Komt helemaal goed.

Jean Cross

Registered User
10:00 SILVER SALUTE.!!!!!!!
meteen een fluitcake erachteraan en een lekkere Silver Conic Fountain.!!

WAKE UP AND SMELL THE FIREWORKS.!!! :love:

Markie

Registered User
Bakkie leut..

Keihard geknald wordt hier toch al. Mijn doel is vooral om 's avonds laat iedereen langer wakker te houden.

D

Deleted member 17038

Guest
Precies beginnen met een bakkie (f)leut.
In mijn geval 2x de whistling cake (pro-line) die je gratis krijgt bij GBV. Daarna (hoe kan het ook anders) de silver salute!

NGB

Registered User
Geen idee eigenlijk nog joh, was bedoeling een 10k rol, maar die heeft een andere bestemming gekregen (qua tijdstip dan).

Dus zal wel iets worden van een paar Cruise Rockets met wat leuke knallers en aantal Shocks.
Niks groots dus.

Bovenaan