Het grote 0.00 uur topic!

marwinroos

Registered User
eerst degene die bij mij aanwezig zijn de beste wensen doen voor het jaar 2011.. nummer van queen afluisteren, ondertussen een lekker glaasje champagne drinken.. dan de jas aan, en eerst genieten van al het mooie vuurwerk om mij heen.. meestal rond 00:15/00:20 begin ik zelf met een lekker stukkie lawaai als zijnde meerdere fluitpotten achter elkaar

:)

Laatst bewerkt door een moderator:

jelles9

Registered User
meestal staat de tv aan op 1van die klokken, als het dan 00.00 uur is dan iedereen bestewensen geven.
dan zo snel mogelijk naar buiten en knallen maar:d

Redje

Registered User
Stel je eens voor hoe het er buiten uit ziet om 12 uur als iedereen denk,
Eerst van het vuurwerk van andere genieten....:surprised:

Zelfde als boven voor mij.. een gezellige klok aan op tv, muziekie erbij, 00:01 iedereen gelukkig nieuwjaar wensen 00:03 sta ik buiten!!! wahaha :cool:

Laatst bewerkt:

qdancer0411

Registered User
om 0:00 uur gaat allereerst de fles Moet & Chandon Champagne open, daarna volgen de beste wensen aan alle vrienden.
zodra iedereen buiten is, volgt traditiegetrouw de chinese 100.000 klapper :). In de volgorde van klein naar groot wordt het siervuurwerk vervolgens afgestoken.

Laatst bewerkt:

gbrinks

Registered User
dit jaar weer bij mn zus en zwager
vorige jaar 1e jaar bij ons eigenhuis gestookt was mooi. maar wel een dooie boel pfffff
totaal denk voor 800e gestookt en was 700e van mij zelf van.. ma goed ieders zn keuze waar z geld aan uit geven ;)

00.00 dit jaar: alles afsteken beginnen met 2 dikke rollen :D
daarna alle potten, daarna word er gelukkig nieuwjaar gewenst met iedereen die in de buurt is :D

wjtv

Registered User
Ik ben de heel dag buiten te vinden met geknal. 's Avonds gaan de kleinere potjes dan elke keer al de lucht in. Altijd leuk dat mensen 's avonds al voor de ruiten staan om te genieten. Vanaf 23:30 uur weer naar binnen. Laatste voorbereidingen treffen, nog een beetje eten en drinken en dan maar wachten tot het eindelijk middernacht is. Dan eerst mijn vrouw en kinderen feliciteren, dan de rest van de familie. Ik begin altijd met een traag fluitblokje. Dan kunnen de buren ondertussen langskomen voor de wensen. Dan vanaf 00:15 uur gaat er eerst een 500 grams pot de lucht in (wss madness van Star Collection, echt een mooie pot). Daarna van alles en nog wat door elkaar. Moet alleen oppassen en overleggen met mijn zwager dat we verschillende potten aansteken. Ondertussen wachten we ook als we weer eerst andere mooie potten zien. Meestal rond 01:15 uur stoppen we , dan nog niet alles op maar dat komt het jaar erop wel weer. Heb nu ook nog wat Crown potten over (3 x 200 grams potten o.a.). Die komen dan wel dit jaar aan bod :D

Laatst bewerkt:

!fireworkfreak!

Registered User
Uiteraard begin ik met iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen! dan genieten van het uitzicht dat ik achter heb (woon aan een park) dan snel naar buiten om te beginnen met de colonnade 1040 gevolgt door de colorfoul tails thunder en de clouds of thunder :d

bloodveins

Registered User
Volgens mij ben ik de enige die geen gelukkig nieuwjaar wenst en meteen naar buiten rent als ik er al niet sta.
Dat gelukkig nieuwjaar wensen komt altijd wel om een uur of 2 half 3 als ik klaar ben.
Kan me er ook echt aan storen als mensen me gelukkig nieuwjaar gaan wensen terwijl er een blok aanstaat ofzo.

Amen! Klinkt heel bekend ik ga er zo snel mogelijk doorheen en als de helft zich nog afgevraagd wat er als de bliksem voorbij ging sta ik al buiten met me rolletje (L)

marlboro20

Registered User
Mooi topic zo :)

Ik ben bang voor dit soort taferelen dit jaar als ik m'n ouders eens ga verblijden (hopelijk) met wat moois. Die zitten in een wijk waar vrijwel niks wordt gestookt en dat vind ik toch wel zo'n eenzaam, tragisch gevoel; om als enige in een straat te staan te stoken. Het moet feest zijn, verdikkie!!!
Hier in mijn wijk (steekwoord: oudjaarsrellen) is het juist supergezellig en staat iedereen buiten, ook al stookt niet iedereen (arm). In Amersfoort waar ik vorig jaar was, was 't ook supergezellig; vlakbij vlogen de melkbusdeksels huizenhoog langs, met wat 902's voor de afwisseling, en 's avonds een gezellige boel op straat.
Ik twijfel dus nog om die saaiheidsreden of ik wel naar m'n ouders toe ga deze jaarwisseling; ik gun ze (zeker m'n vader) ook eens wat van mijn moois, maar als het daar zo'n saaie boel is...Natuurlijk breng ik daar wel eventjes verandering in :p (de hele dag, niet alleen om 00u)

Bekend dilemma. Ooit........

Ik ben ook het liefste thuis. Enerzijds om (door mij zelf verzonnen) practische redenen (kunnen de kids lekker naar hun eigen bed en vooraf slapen én kunnen we allebei een borrel pakken na 12.00u)) anderzijds de gezelligheid met de buren ook na het vuurwerk tot in de kleine uren (lijkt wel een st.klaas gedicht..). Maar ook wij worden wel eens uitgenodigd om elders te komen.
F*ck, dat was niet de bedoeling! "Komen jullie dan lekker naar ons toe?" We hebben ook al afgesproken met die en die........

Ach mogelijk altenatief: nodig je ouders bij jouw thuis uit...... (als dat mogelijk is natuurlijk). Al vind ik het feit dat het een dilemma voor je is erg netjes dat je ook aan anderen denkt!!!!!
En als het niet mogelijk is dat ze bij jou logeren: geef ze een hotelletje in de buurt, die paar tientjes vallen in het niet bij je vuurwerkbestelling waarschijnlijk.....

Bij mij weet iedereen ondertussen wel dat 31-12 een heilige dag en nacht is... Dus oma en (oud) tante komen lekker hier naar toe en we regelen voor hun een taxi naar huis! En als dat niet gaat mogen ze blijven slapen, desnoods in mijn bed ik pak wel een luchtbedje en slaapzak maar O&N is deze jongen thuis!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Bovenaan