Tranen ? Ja, Tranen. Heeft met een aantal dingen te maken. Maar ik sta niet als een klein kind te janken hoor. Gewoon wat rode ogen op het moment.
Ach Tony, troost je met de gedachte dat het hier ook altijd een emo-gebeurtenis is omdat iedereen het afgelopen jaar in die paar seconden weer even laat passeren en de dalen altijd winnen van de pieken...
Dit vind ik wel herkenbaar. Natuurlijk verschillen de redenen per persoon, maar om 00:00uur word ik ook altijd even overmand door emotie. Dat is een moeilijk te beschrijven gevoel, maar ik moet eerst altijd even denken aan de gebeurtenissen in familie/vriendenkring, zoals die bij iedereen voorkomen. Mensen die er om wat voor reden dan ook niet meer bij zijn e.d....Alsof je hele geschiedenis zich in een razend tempo afspeelt in je hoofd. Dat gevoel heb ik nooit met kerst, maar alleen met oud & nieuw.
Maar het is niet alleen verdriet, maar ook vooral een gelukzalig gevoel :smiling:
Een gevoel van besef van de mensen die om je heen staan met de champagne en hoe verdomde mooi het eigenlijk is.
Daar neem ik dan ook altijd eerst de tijd voor. Eerst lekker proosten met vriendin, familie/vrienden, terwijl buiten het vuurwerk al de lucht invliegt. Dat moment, vlak na twaalven, is onbetaalbaar en daar neem ik dan ook altijd even de tijd voor.
En dan....lekker naar buiten met z'n allen en al die emoties, geluksgevoelens heerlijk wegknallen met vuurwerk!
Zelf begin ik altijd met een fontein, dat doe ik sinds 2 jaar en ik vind het heerlijk om bescheiden naar een fijne fontein te kijken, terwijl om je heen van alles de lucht invliegt en ik weet, dat mijn "grof geschut" dadelijk aan de beurt is.
Ik wil het moment supreme even uitstellen zeg maar :hehe!: , want anders is het ook te snel voorbij.