adgertic
Registered User
Vorig jaar ging het mis met het aansluiten van de ontsteksrs.... Daar heb ik alles mee verprutst waardoor ik alsnog stond te fakkelen. Dit jaar moet het allemaal goed komen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je hem inmiddels al weten te reanimeren? Ik ga binnenkort nog een testrun draaien met wat cat 1.... Dit jaar moet het goed gaan.Vorig jaar getest en getest. Alles goed. Op het moment supreme iets in de kist doorgebrand en geen hartslag meer uit kunnen krijgen![]()
Heb je hem inmiddels al weten te reanimeren? Ik ga binnenkort nog een testrun draaien met wat cat 1.... Dit jaar moet het goed gaan.
Nee. Helaas niet. Voor dit jaar ook geen tijd om een hele show te bouwen, ik ga gewoon fakkelen
Hahaha nee hoor. Had ik al eerder gezegd.Ohhh? Volgens mij heb je nieuws te melden hiero![]()
Hahaha nee hoor. Had ik al eerder gezegd.
Maar alles is mogelijk![]()
Kingdom 12 cue is een goed systeempje.
Ik wil graag zo een Kingdom systeempje kopen, of zoiets als de Launch Kontrol Pulse, maar er staan nergens prijzen op de site pyrowinkel.nl. Ook kan ik geen bestelling plaatsen. Komen deze functies binnenkort weer online, of doe ik wat fout? Bedankt alvast!
De vraag die bij mij rijst: is het wel verboden?
Zowel in het vuurwerkbesluit als in het RACT staat er niets over.
Ik lees ff mee..... staat nog wat in de planning. [emoji2]@ Tony: We zijn even een paaf weken. De winkel is nog compleet opgeruimd en binnenkort staat er weer een trip naar China op de planning. Zodra ik terug ben gaan we weer aan de slag met de Pyrowinkel
Al terug uit China? Ben benieuwd wanneer jullie weer open gaan, en wat de producten en prijzen zijnMijn vrouw wil namelijk geen doorverbonden showtjes meer vanwege de veiligheid :in love:
Toon. Is er een streefdatum bekend waarop de webshop open zou kunnen gaan?We zijn even een paaf weken. De winkel is nog compleet opgeruimd en binnenkort staat er weer een trip naar China op de planning. Zodra ik terug ben gaan we weer aan de slag met de Pyrowinkel
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tja of je nu een vlam, aansteeklont of een gloeidraad tegen een lont houd. Maakt zwart wit gezien niet uit. Maar zodra je iets vastmaakt of ergens inpropt blijft het toch illegaal lijkt me. ????