Volgensmij had ik beloofd het verslag af te maken voor november 2014.... Dus bij deze!
En ondanks dat zo een dag heel leuk en druk is weet ik na zoveel maanden niet meer precies hoe laat we uit Lopik vertrokken en hoe laat we in Leusden aankwamen. Maar gelukkig wel op tijd! Bij intertoys Kiers haalden we de laatste bestellingen op. Ik onder andere de hummer spirit en de 8meter profi fountain! En mijn neefje zijn prijzen die hij met een like en share facebook actie had gewonnen en de vita 3. In deze winkel was ook voor mij de grootste bijeenkomst van forum leden die ik ken van die dag. Mijn neefje Jochemm, Daemonchild waarmee we hadden afgesproken in die winkel om nog gezellig over vuurwerk te lullen en Mickeyzegtboem en MichelG waren aan het werk. Nadat we de auto hadden volgeladen hebben we "stiekem" nog een paar stinger bees gestookt. En gesproken over het wel en niet goed werken van die dingen. Maar waar ik een lange dag ophalen had hadden alle winkeliers een net zo een lange dag en er ook nog eens 2 te gaan voordat we allemaal los mochten gaan. Met andere woorden klik de kofferbak op de foto en tijd om weer naar huis te rijden.
We hebben diezelfde avond tegen 23.00 de auto uitgeladen en gepuzzled hoe alles het beste kon staan en liggen voor de collectie foto. En daarna ben ik aan het verslag begonnen. Op zondag 29 december heb ik mijn neefje en zijn vuurwerk thuis gebracht. Hoe ik de dagen daarna heb gevuld weet ik niet meer precies. Het was een deel werken aan dit verslag en een deel voorbereiden van mijn show. Maar ondanks dat ik net niet meer precies weet, genoten heb ik! En ik kijk nu al heel erg uit naar de komende dol dwaze dagen.
Ik wil bij deze iedereen die heeft gereageerd of op de thnx knop heeft gedrukt in dit topic hartelijk bedanken!
Komend jaar zal ik mijn best doen een soortgelijk iets op te zetten. Maar het kan ook een vlog worden. :hehe!: (Leuk he Jochemm?)
Ik heb van de jaarwisseling ook nog wat beeldmateriaal waarvan ik om de zoveel tijd iets post in mijn filmpjes topic. Ik heb alleen niet zoveel dat ik wekelijks een filmpje kan uploaden dus laat je maar verassen!
Nu nog wat statistieken van de haaldag:
Volgens google maps bijna 500 km gereden!
Aantal bezochte vuurwerk winkels: 9
Geluisterde radiozenders: radio 2 (top 2000) en 3 fm (top serious request)
Blikjes energy (alleen anihalas): 18
Gezonde maaltijden: 0
Happy level: over 9000!