Nee het is niet moeilijk maar op de een of de andere manier blijven echte namen veel beter bij mij hangen. Ook als ik ze vervolgens nog een keer tegen kom. Of er over in gesprek ga met andere liefhebbers. Bijvoorbeeld als mensen aan mij vragen wat ze moeten kopen van wolff dan kan ik zeggen de alcatraz, de panter, de shaft en de red heat. Maar bij heron ga ik toch twijfelen was het nou de psp 2.1 of de 1.2 of de element A B C of D.
Ik heb het zelfs met het beperkte assortiment VIP cakes van Katan. Er is er dus een met alleen maat blauw maar is dat nou de A de H of de K?
Als je dan toch gaat voor cakes die allen hetzelfde formaat en kleur hebben noem ze dan gewoon naar de kleur en de effecten. Dat staat toch veel professioneler? In een discussie ook makelijker als iemand zou vragen wat vind jij van de Brocade Red Tip van heron?
En stel dat psp 3.4 heel erg slecht is. Dan heb ik al geen zin meer om nog te gaan kijken naar de 4.4 en de 5.4 ondanks dat dat misschien wel de mooiste cakes ooit zijn
Maargoed ik draaf door. In ieder geval wel bedankt voor de filmpjes. Heron heeft weer leuke producten. Die leaves met fish lijken niet tegen te vallen :hehe!: