Heron Fireworks product videos 2014

Moontan

Moderator
Medewerker
Jack, dank voor het delen van de video,s. Goede kwaliteit van de beelden.
Heron heeft over algemeen zeer goed vuurwerk. Zitten vele toppers bij.
Jammer dat het nog niet overal verkrijgbaar is, maar dat is wat anders.
En ik wil geen na-aper zijn maar de kritiek op namen van de cake,s is mijns inziens wel terecht.
Dat is uiteraard geen persoonlijke kritiek maar meer een aanbeveling voor Vuurwerk24.

RedBaron

Registered User
Jack, dank voor het delen van de video,s. Goede kwaliteit van de beelden.
Heron heeft over algemeen zeer goed vuurwerk. Zitten vele toppers bij.
Jammer dat het nog niet overal verkrijgbaar is, maar dat is wat anders.
En ik wil geen na-aper zijn maar de kritiek op namen van de cake,s is mijns inziens wel terecht.
Dat is uiteraard geen persoonlijke kritiek maar meer een aanbeveling voor Vuurwerk24.

Ik denk dat het dealer netwerk nog wel zal uitbreiden. Ik ben ( zoals vele misschien wel weten) geen echte die hard consumentenvuurwerk kenner. Maar ik vind dit zelf ook wel de moeite. Wat betreft de nummering ik snap echt de kritieken wel.. het is inderdaad wel een tikkeltje verwarrend.. En ook zelf heb gisteren lopen tieren omdat ik 2 cakeboxjes had omgewisseld met verkeerde labels. tot 3x toe moeten bellen omdat ik aardig de draad was kwijt geraakt.

Anyways op de website zelf staan de cakeboxjes nu wat overzichtelijker. ik ben reeds begonnen met de effect omschrijving erbij te zetten. Alsmede tot welke lijn\serie ze behoren.

bridge

Bronzen Member
Goed dat er wat gefilmd is. Persoonlijk heb ik veel vuurwerk24 gezien omdat het al een aantal jaren geschoten wordt op kermis in Breda.

Het is allemaal redelijk standaard. Zelf zou ik het niet snel kopen. typisch gericht op de duitse markt vind ik.

Het is toch wel een klasse minder dan de klasse waarmede mn Wolff en Lesli ons verblijden.

Laatst bewerkt:
Bovenaan