Herdervriend
Registered User
Herdervriend's Lijst
Beste,
Het leven zit weer mee, me ouders doen ff niet meer zo zielig/irritant en ik heb toch eindelijk mijn vuurwerk kunnen bestellen
Hieronder de lijstjes
Dit is de eerste, hier had ik vandaag als eerste klant mijn vuurwerk gekocht, 130 euro bijna
Mooi bedragje en als ik de filmpjes bekijk geweldig vuurwerk
Mocht officieel maar € 112.50 hier besteden, maar ja als je dan ineens je bankpas terug heb wil je wel zorgen dat die niet gebruikt kan worden, dus nu staat er genoeg op om net aan de ziektekosten te betalen, haha. Dus ja, deel 1 van mijn vuurwerk is besteld
Het is een simpel lijstje, je ziet korting en je ziet een aantal artikelen zonder, dit zijn de prijsknallers.
Dit is de 2de lijst waar ik mijn vuurwerk ga bestellen. Ik kan helaas nu nog niet bestellen, pas zondag of vanaf de 18de raar genoeg. Maar wel weet ik dat ik met plezier dit geld er uit geeft, want ja, je kan er wat winnen en als ik een goede foto maakt krijg ik er zelfs nog een gratis pot bij ook
Dit was alles
Tot ziens
Beste,
Het leven zit weer mee, me ouders doen ff niet meer zo zielig/irritant en ik heb toch eindelijk mijn vuurwerk kunnen bestellen

Dit is de eerste, hier had ik vandaag als eerste klant mijn vuurwerk gekocht, 130 euro bijna

Dit is de 2de lijst waar ik mijn vuurwerk ga bestellen. Ik kan helaas nu nog niet bestellen, pas zondag of vanaf de 18de raar genoeg. Maar wel weet ik dat ik met plezier dit geld er uit geeft, want ja, je kan er wat winnen en als ik een goede foto maakt krijg ik er zelfs nog een gratis pot bij ook
Dit was alles