Hendrick Ido Ambacht

freakyyy

Registered User
avondprogramma.jpg

Even het (avond)programma ingescand.

Galaxis

Registered User
hmm nice , weet iemand trouwens een plek om de auto te parkeren , want ik ben daar niet bekend ...

freakyyy

Registered User
Voor het park (schietterrein) ligt een woonwijk waar wel gelegenheid is om te parkeren. Anders zou ik zo één twee drie niks weten (woon er nog geen 100m vanaf..:rolleyes: )

freakyyy

Registered User
Ik ben net even wat foto's wezen maken van de opbouw, speciaal voor jullie...:love: :cheesy:

Ik heb nog even met de mannen staan praten en ze vertelden me dat de show met de hand wordt geschoten en max. caliber is 6 inch. Verder zijn er veel shells en naar verhouding weinig blokken.

Hier de foto's (kwaliteit is door het resizen erg achteruit gegaan zie ik, want de originele waren 117 Mb...):

1Large.jpg

2Large.jpg

3Large.jpg

4Large.jpg

5Large.jpg

6Large.jpg

7Large.jpg

8Large.jpg

9Large.jpg

10Large.jpg

11Large.jpg

12Large.jpg

13Large.jpg

14Large.jpg

15Large.jpg

16Large.jpg

17Large.jpg

Laatst bewerkt:

freakyyy

Registered User
Ik vond de show best wel tegenvallen. Ze begonnen toen het nog erg licht was, en ze begonnen ook nog eens 7 minuten te vroeg, zodat ik het begin net heb gemist...

Er zat eigenlijk weer geen tempo in, gewoon weer bommetje voor bommetje.

Hier wat foto's die ik gemaakt heb van de show (eerste keer ooit dat ik foto's heb gemaakt van een vuurwerkshow):

edit: Ik zie net weer dat de foto's door het automatische resizen van FPM wat verslechteren, als je erop klikt zie je ze wat mooier.

1-2.jpg

8-1.jpg

4-1.jpg

6.jpg

11.jpg

20.jpg

23.jpg

19.jpg

24.jpg

32-1.jpg

25-1.jpg

26.jpg

Laatst bewerkt:

Kevin

Registered User
Ik stond met mn auto gewoon op de parkeerplaats op het zogeheette prive terrein, maargoed, het was wel de moeite om het te zien, zaten mooie bommen tussen en ik vind dat je dit geen bommetje voor bommetje kunt noemen maar ook weer geen show.

Grtz Kevin

freakyyy

Registered User
Oké, het was dan wel niet "bommetje voor bommetje" maar ik vond er toch eerlijk gezegd weinig snelheid inzitten en ik vond het gewoon geen samenhangend geheel.

Het ging vrij langzaam, en er waren maar een paar momenten in de show dat er een lucht vol met vuurwerk was, voor de rest werd er toch echt wel vaak shell na shell geschoten met vrij weinig variatie vond ik.

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zelf reed tijdens het vuurwerk op de snelweg naar Ridderkerk en kon het van daar goed zien en ik moet zeggen het was geen bommetje voor bommetjes., Minimaals 4 a 5 bommen tegelijk zag ik constant de lucht in gaan. Ik heb niet heel de show gezien maar van wat ik gezien heb zag het er leuk uit.

freakyyy

Registered User
4 a 5 Waren het er gemiddeld niet hoor.:blink1: Maar wat ik bedoel te zeggen, de show was niet slecht, maar ook niet goed. Ik vond het gewoon niet echt gevarieerd, snap je? Er zaten ook hele mooie 6" shells (en kleinere) tussen, en ook erg mooie andere dingetjes, maar ik miste gewoon variatie.

Met "variatie" bedoel ik afwisseling, wat spanning, zoals de show in Dordrecht van Jaco. Die was echt afwisselend, duurde vrij lang, de lucht was constant mooi vol, er zat echt van alles in, veel salute's enz... Dat miste ik hier een beetje...

Maar als je anders gaat redeneren, gewoon kijkt naar wat er geschoten word, was het wel een leuke show. Maar ja, iedereen heeft zo zijn smaak hé.

Tony

Administrator
Medewerker
4 a 5 Waren het er gemiddeld niet hoor.:blink1: Maar wat ik bedoel te zeggen, de show was niet slecht, maar ook niet goed. Ik vond het gewoon niet echt gevarieerd, snap je? Er zaten ook hele mooie 6" shells (en kleinere) tussen, en ook erg mooie andere dingetjes, maar ik miste gewoon variatie.

Met "variatie" bedoel ik afwisseling, wat spanning, zoals de show in Dordrecht van Jaco. Die was echt afwisselend, duurde vrij lang, de lucht was constant mooi vol, er zat echt van alles in, veel salute's enz... Dat miste ik hier een beetje...

Maar als je anders gaat redeneren, gewoon kijkt naar wat er geschoten word, was het wel een leuke show. Maar ja, iedereen heeft zo zijn smaak hé.

Maar ik denk nie dat je die 2 shows kunt vergelijken omdat het budget nou eenmaal niet hetzelfde is. Jaco schiet overigens altijd leuke shows die goed zijn gecombineerd kwa effecten daar moet ik je helemaal gelijk in geven maar wat ik in H.I Ambacht zag was al velen malen beter dan de jaren hiervoor.

freakyyy

Registered User
Maar ik denk nie dat je die 2 shows kunt vergelijken omdat het budget nou eenmaal niet hetzelfde is. Jaco schiet overigens altijd leuke shows die goed zijn gecombineerd kwa effecten daar moet ik je helemaal gelijk in geven maar wat ik in H.I Ambacht zag was al velen malen beter dan de jaren hiervoor.

Tony, daar heb je helemaal gelijk in. Er zal vast en zeker een aanmerkelijk verschil in het budget zitten. De show in Ambacht was inderdaad een stuk beter dan voorgaande jaren!

JeKo

Registered User
Freakyyy: ik ben je nét voor geweest met foto's maken. Aangezien bij jou pas de blokken en candles uitgepakt waren.

Hier mijn foto's. Beter laat dan nooit :p

Laatst bewerkt:
Bovenaan