Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
4 a 5 Waren het er gemiddeld niet hoor.:blink1: Maar wat ik bedoel te zeggen, de show was niet slecht, maar ook niet goed. Ik vond het gewoon niet echt gevarieerd, snap je? Er zaten ook hele mooie 6" shells (en kleinere) tussen, en ook erg mooie andere dingetjes, maar ik miste gewoon variatie.
Met "variatie" bedoel ik afwisseling, wat spanning, zoals de show in Dordrecht van Jaco. Die was echt afwisselend, duurde vrij lang, de lucht was constant mooi vol, er zat echt van alles in, veel salute's enz... Dat miste ik hier een beetje...
Maar als je anders gaat redeneren, gewoon kijkt naar wat er geschoten word, was het wel een leuke show. Maar ja, iedereen heeft zo zijn smaak hé.
Maar ik denk nie dat je die 2 shows kunt vergelijken omdat het budget nou eenmaal niet hetzelfde is. Jaco schiet overigens altijd leuke shows die goed zijn gecombineerd kwa effecten daar moet ik je helemaal gelijk in geven maar wat ik in H.I Ambacht zag was al velen malen beter dan de jaren hiervoor.