Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Help ons stemmen op onze dochter Noa de kleine freak !!
Is het niet mogelijk dat tony even iedereen een pm stuurt? Dat kan zeker niet? In ieder geval weer 70 punten erbij van mij vandaag. kom op hè mensen.
Is het niet mogelijk dat tony even iedereen een pm stuurt? Dat kan zeker niet? In ieder geval weer 70 punten erbij van mij vandaag. kom op hè mensen.
We zitten nu op 13140 punten.
Maar als je op winners klikt dan zie je alleen welke winners er zijn van de vorige weken. Als ze er bij komt, dan zou het wel zwaar worden in de finale. 17k aan punten, dat wordt in de finale vast 20k. xD
Just did it. Hoe lang nog? Hoeveel tijd hebben we nog? En, Waar zie je de toppers?? Ik stem nu echt al heel vaak en sinds ik weet dat het ieder uurtje kan, ook te stemmen... en ik reken er op dat iedere pyro die dit heeft gezien dit ook doet... Ik sluit me helemaal aan bij post 217. Kom op!
Waarom hebben die "vrienden" van AVP het stem op Noa topic gesloten?? erg jammer van ze... kan iemand dit niet rechzetten?? Noa = pyro wat mij betreft nu!!
Vind dit iegelijk wel een beetje tegen vallen, ik dacht dat de vuurwerkfreaks wat meer gezind waren met elkaar. Als ik dit zo zie is het maar een handje vol die mee stemmen is niet te hopen dat we ooit een vuurwerk referendum krijgen want dan ziet het er maar somber uit, als we dit nog niet eens voor elkaar krijgen een meden freak aan wat punten helpen.:evil:
Haha we lopen in! weer 10 puntjes erbij. Heeft iemand al gechecked wat de mogelijkheden zijn van stemmen via proxyservers? Waarschijnlijk zullen stemmen IP gebonden zijn.